Stop Dennis Papegaaien Nu!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:
Wij hebben dus afgelopen zaterdag een grijze roodstaart van 13 weken bij Dennis gekocht erg dat we dit allemaal niet Vantevoren gelezen hebben!! Hopelijk gaat het goed
delen delen
dit is mijn verhaal wohttps://www.facebook.com/groups/papegaaien.meldpunt/?ref=bookmarksrd lid en laat me groeien voor een nog hoger doel b v d
Re: Re: Re:
Laten onderzoeken dan ben je misschien veel ellende voor en weet je of je grijsje behandeling nodig heefd
Dennis verkoopt nog steeds zieke vogeltjes! Dit moet stoppen, walgelijk!
Re:
je hebt echt vreselijk veel geluk gehad! Ze zijn hartstikke illegaal! En heb je ze weer opnieuw getest voor de zekerheid? Maar in ieder geval niet weer vogels daar kopen!
Re: Re:
indd! Tis vreselijk! Die vieze hufters! Koop het liefst alles leeg......
Die man moeten ze een dierenverkoop verbod geven samen met het personeel
Ongelooflijk hoe daar de dieren zitten.
Waarom kijkt daar de dierenpolitie nou eens niet
Re: Re: Re:
Helaas zijn deze dieren al opgegeven.
Het enige humane is om ze in te laten slapen
hoe zit het dan met de mensen die daar een papegaai zo maar even kopen of het niks is
Re:
Ben blij dat ik dit gevonden heb, anders had ik nog een pyrrhura met wie weet hoeveel aandoeningen aangeschaft!!
Re:
Hier hoeft verder niets aan toegevoegd te worden. Neemt ook niet weg dat papegaaien kwetsbare dieren zijn, zelfs van verveling kunnen ze komen te overlijden... Laat ik het niet hebben over het niveau nederlands wat hier te pas en te onpas wordt neergekwakt.
Ik ben onlangs bij deze verkoper geweest en ik kreeg meteen een heel naar gevoel. Er hing een heel slechte energie. Het personeel is ondeskundig, wist mijn vragen niet te beantwoorden als hij al in mijn richting keek, en gaat heel grof om met de dieren. Die Dennis zelf is een onvriendelijke, botte man met een super fake smile van wie ik meteen wist dat hij geen greintje liefde had voor de vogels. Ik vond het zo ontzettend zielig voor die beestjes.
Het erge was dat ik op slag verliefd ben geworden op een vogel daar en ik meteen wist dat hij bij mij hoorde. Terwijl ik hem vasthield, zag en voelde ik dat het een totaal foute zaak was en het enige waar ik aan kon denken was om deze vogel hier als de sodemieter weg te halen. Helaas was ie al gereserveerd, tot groot verdriet. Nu, enkele dagen later, zit ik op dit forum en lees over alle gruwelen bij deze hufter. Aan de ene kant misschien goed dat ik de vogel niet kon nemen en dat ik me nu beter heb ingelezen, maar aan de andere kant breekt mijn hart als ik denk dat hij (de vogel) nog een minuut langer daar moet blijven. En bij wie komt hij terecht?
Deze man moet gestopt worden. Waarom lukt dat niet? Omdat hij op de foto staat met het koninklijk echtpaar??? Ik ga ABSOLUUT GEEN vogel bij deze slavendrijver kopen!!!
Wij hebben in november '14 een parkietje gekocht bij Dennis in Den Haag. Toen mijn dochtertje zei dat ze de vogel tam wilde maken, werd er meteen gezegd dat hij z'n vleugels wel even zou knippen en weg was die man. Wij liepen erachter aan en zagen tot onze schrik dat er met een achterlijk grote schaar flink in de vleugels geknipt werd, mijn dochtertje hield haar handen voor haar ogen van de schrik. Verbrouwereerd hebben we de vogel meegenomen. Helaas moet ik nu concluderen dat 7 maanden later deze vogel nog steeds niet kan vliegen, ze mag elke dag de kooi uit maar valt altijd meteen op de grond. De vleugels zien er ook rommelig uit. Ik vind het zielig en denk dat het ook niet meer goed komt. Als ik dit vergelijk met de andere parkiet die we hebben gekocht bij een particulier en die dus niet gekortwiekt is dan is het een verschil van dag en nacht. Die parkiet zit mooi in zijn veren en vliegt energiek en happy door de kamer als de kooi opengaat. En dan zien we die andere weer op de grond zitten en via een trappetje omhoog klimmen. Ik hoop dat het knippen van vleugels echt stopt, het is gewoon onnatuurlijk. Maar bij Dennis zijn ze er vlot mee, zonder overleg.
Deze ruk mongool moet stoppen. Kut kabinet doe iets.
| This discussion has been closed. |
Re:
#1: -
https://www.facebook.com/groups/1568503346766687/?ref=bookmarks ik heb een groep gemaakt omdat ik het zelfde probleem als jullie had en heb op fb nu de groep gestart wil jullie aub ook jullie verhalen daar vertellen ik heb ook alle bewijsen er van