Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er zijn vrijwel geen Maroc & Turken die dit onderschrijven. Ik neem aan dat ze het EENS zijn dat OM Jitse gaat vervolgen. Bijna driekwart van de Nederlandse moslims vindt het prima dat Nederlanders naar Syrië vertrekken om mee te strijden tegen het regime van Assad. terwijl de 'nederlandse' Turken zelfs 80% de ISIS steunen..
Re: Grote strijder
#6038: Ahaha Allah - Grote strijder
Sluit je lekker aan bij daesh loser. Je hebt niets te zoeken in nederland, rot lekker op met je verdraaide visie.
Het maffe NL OM!!
Zo blijkt wel weer dat het overgrote deel van het OM links uitschot is wat de buitenlander voortrekt en de Nederlander benadeeld!!!
Ik zou wel eens een hartig woordje met de Hoofdofficier van justitie willen praten........wat een linkse malloot zeg.......en we zouden dan vertrouwen in justitie hebben???
Dat vertrouwen is er al lang niet meer.
En justitie laat hem met rust
Door mij ondergetekend omdat Jitze anders onnodig lang gebruikt zou worden voor probleemoplossing
M.a.w laffe jonge mannen uit M.O.(Syrie, Irak, Afganistan) vluchten hier naar het Westen, terwijl ze DAAR voor hun land, vrijheid en gezin zouden moeten vechten! Het zijn lafaards !! Bah ! Europa moet ze terugsturen, laten ze maar vechten. Terwijl de Blanke Europeaan, De Russen en onze Jitske daar (heeft gevochten), vechten voor een volk eaar we weinig tot niet gemeen hebben.
Hulde aan onze Held Jitske ! Dappere Fries!
Trouwens: Hij is best wel leuk , mooie glasblauwe heldere ogen.
Voor mij een held!
| This discussion has been closed. |
Re: Grote strijder
#6038: Ahaha Allah - Grote strijder
Gelul van een zieke geest