Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
laat ze hun eigen land verdedigen het verdient een pluim dat anderen hun puin opruimen. Hoe vreemd is het dat de IS strijders terug keren naar Holland in de watten worden gelegd terwijl men weet dat ze verplicht worden om daar te moorden anders worden ze zelf vermoord dan wordt het teveel en vluchten ze weer terug naar het warme nest in Holland hoe dom zijn ze in de Haag ?????
IK heb deze petitie ondertekend omdat ik ben oud marinier en omdat het gespuis ISS moet op welke manier dan ook uitgeroeid worden, ik zou het zelfde gedaan hebben en nog doen.
De nep regering zou blij moeten zijn met zulke mensen die voor hun de hete kolen uit het vuur halen weg ermee (qua patet Orbis / zo wijd de wereld strekt) toppie jongen Aan Rutte met zijn lange neus hebben wij niets aan, wat kan die man mensen voor de gek houden)
jitze je verdient een lintje top een vent van goud mense zoals jij moeten ze op handen en voeten dragen politiek den haag wordt toch gvd eens wakker. jitze je bent een held top
Re: dutch batters schuldig aan massamoord
Dutch batters zijn zelf schuldig aan massamoord op moslims
En dat is heel iets anders dan die lui die geradicaliseerd zijn en IS gaan helpen. Rutte zei: wij zijn in oorlog. Dan is dit initiatief prachtig.
Het laat weer eens zien dat Den Haag absoluut niet weet wat er leeft in het land.
Hij heeft hier goed aangedaan, we zouden dit ook hier moeten doen, onze regering laat gewoon de mensen stikken, het wordt tijd dat er een beslissing komt van het Nederlandse volk, wij accepteren maar alles wat er gezegd word door die balzakken.
Voor mij ben je een held!
Het is tot van de gekke dat iemand daar voor voor de rechter moet komen bijhoort een medalje
Stel je voor ik sla een terrorist dood net-voor dat hij een bomgordel tot ontploffing brengt en dan word ik veroordeeld waar is deze klote regering mee bezig eens kijken wat de regering doet als ik een aanslag op hun voorkom word ik dan ook voor de rechter gesleept
| This discussion has been closed. |