Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Onze regering en OM zijn niet van deze tijd.
Ik heb wel eens het idee dat onze regering eigenlijk een marionet van Brussel is en dat hebben heel veel Nederlanders geloof ik.
Hier moet echt wat aan gaan veranderen minder Brussel zeer zeker.
Re:
Rutte zit teveel op zijn eigen veilige eiland en heeft nergens last van. Laten we er een paar in zin achtertuin plaatsen en dan zien of hij nog zo vredelievend is!!!
Eindelijk een minister met ervaring
Niet van die losers van de laatste tijd
Deze man verdiend net als zijn voorgangers in 1940-45 een koninklijke onderscheiding, en eerherstel !! Want hij is nu voor de 2de keer genaaid, eerste keer als Dutchbatter-3 tijdens de val van Srebrenica , en nu door het OM. Deze Veteraan is een HELD!!

Een hele dikke pluim...hij heeft gevochten tegen de vijand van de hele wereld !!!!!
LACHEND LAAT LOPEN,MAAR ER GEEN MOEITE MEE HEEFT OM IEMAND DIE VOOR ONS ZIJN LEVEN WAAGD TE ARRESTEREN.
ER LOOPT DAAR GEWOON TEVEEL INCOMPETENT VOLK ROND.
BESCHERMDE ZE DE GEWONE BURGER MAAR EENS NET ZO FANATIEK ALS ZE CRIMINELEN ENZ. BESCHERMEN.
Jitse, wij geloven in jou, voor ons verdien jij een lintje
Zijn er ooit mensen gestraft die in de oorlog nazi's hebben omgebracht, ook al waren het geen militairen?
Als we dit van plan zijn, deze mensen te gaan straffen voor goed werk wat identiek is aan wat de overheid zegt wat mag en goed is, dan moeten we wat mij betreft het rechtsysteem flink op de schop. Een overheid kan de militaire bevolking dus wel een license to kill geven ??. Sorry ik heb een IQ van rond de 135 dus achterlijk ben ik niet, maar dit heeft alle vormen en facetten daarvan. De overheden doen zo vaak en zo lang helemaal niets en er moet toch iets gebeuren. Ik zou er graag aan meewerken.
| This discussion has been closed. |
De regeringen doen niks, laten alles maar gewoon gebeuren en hier naartoe komen. Europa wordt overgenomen door de moslims, zoals voorspelt!
Deze kerel is in mijn ogen een held, hij zou inderdaad geeerd moeten worden. Een echte kanjer dus.