Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hoe zit het dan met het gerechtssyteem? De Politie? de zogehete wijze mensen die je horen te helpen.
En niet eerlijk hoe hij word behandeld.
Jidze held
de hypocriete landverraders in Den Haag geven een ontspoorde idioot die terug komt uit het nep kalifaat een cursus welkom terug in de maatschappij, wij hoeven ze niet terug laat jidze ze maar af knallen in syrië
Ik teken deze petitie, omdat ik respect heb voor Jitse.. hij doet wat anderen niet durven te doen. De vijand IS te lijf te gaan..
Dit is nu een man met ballen die zijn leven op het spel zet om tenminste het leven van onschuldige burgers te beschermen tegen het laagste tuig ter wereld wat er maar bestaat.
Die IS moet tot aan de wortel uitgeroeid worden, anders blijven de normaal denkende mensen altijd in angst leven.
Voor mij is hij een HELD!!
Vervolging? ! Laat de justitie die andere Syrije gangers die aan de verkeerde zijde strijden en weer vrolijk terug keerden naar Nederland en hun uitkering weer opstreken maar vervolgen.
Volgens Rutte waren wij in oorlog met IS... deze man heeft in daden gedaan wat Rutte alleen met woorden doet.
Deze man is een voorbeeld voor de strijd die wij allen moeten voeren om deze vijand te verslaan.
Terwijl Rutte heeft gezegd dat wij in oorlog zijn met IS.
| This discussion has been closed. |