Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Onze regering is totaal de weg kwijt, doet alles fout wat goed zou moeten zijn! Straft de burger maar komt daartegenover niet voor ze op als ze iets goeds doen! In wat voor land leven we eigenlijk????? Het is totale gekte in dat de haag waar men totaal niet weet hoe bepaalde zaken aan te pakken! Alleen waneer het een goede baan in Brussel betreft, daar doen ze alles voor maar het volk mag dan gedupeerd worden!!!!! Ik denk met recht dat Jitse Akse naar Brussel moet stappen en wel op hoge poten!!!!!!! Straks komen die gasten hier de mensen afmaken en dan zijn ze in den haar weer verbeisterd!!!!!! Ja, als je die gasten ook hun gang laat gaan?????? Ongelooflijk dit!!!!!! Die gasten in dat den haag verdienen hun zetel niet en deze moeten ze maar zeer snel ontnomen worden door de kiezers!!!!!! Anders zou ik het niet weten wat er nu nog van dit kut land terecht moet komen. Ongelooflijk dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met dit soort mensen als Jitse kun je een oorlog winnen.
Met watjes die hun eigen land weggeven verlies je de oorlog.
zoiemand hoort in de regering!!!
Ik vindt dat we Syrie helemaal in de steek hebben gelaten, door bewust niet militair in te grijpen. Het is nu een puinhoop daar, door IS en dankzij president Assad. Door deze oorlog wordt de bevolking daar letterlijk fijngemalen.
Maanden lang bommen werpen vanuit een F16, veilig op 4000 m hoogte is niet effectief. Die lui verdwijnen als eerste in een schuilkelder zodra er een vliegtuig aan komt. Persoonlijk vindt ik dat we die lui van IS stuk voor stuk kapot moeten schieten. En dat kan alleen vanaf de grond.
De heer Akse verricht daar goed en moedig werk. Dat het OM hem zo vervolgt is gewoon schandalig. Men zou hem een onderscheiding moeten geven.
| This discussion has been closed. |