Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben blij dat iemand eens iets doet in plaats van erover blijft praten. Die IS lui moorden en martelen en zijn wat mij betreft het leven niet waard. Nu krijgen ze een snelle kogel, daar mogen ze nog dankbaar voor zijn. Zelf stenigen ze vrouwen en verkrachten kinderen.
Krom
Nederlandse IS strijders die terug komen wordt hun paspoort afgenomen en die worden "in de gaten gehouden" (wat ook veel overheidsgeld kost) en een strijder die tegen IS strijd wordt vervolgd...... Hoe krom kan het zijn.
Bravo
Deze man is gewoon een held die door de slapjanussen die dit land besturen keihard word aangepakt omdat ze zelf de ballen er niet voor hebben.
Deze man deed wat ikzelf ook had behoren te doen. De man deed daad na daad ,met alle risico's van dien. En inplaats van een heldterug keer , zal hij straf krijgen in dit land voor zijn goede daaden.. ik sta voledig achter deze man. N soort held.
U straffen? Zijn ze nou helemaal gek!!!
Zet het tuig maar achter de tralies, maar die laten ze lopen!
Mooi, zo te zien staat heel Nederland achter u.
Hartelijke groet,
Marion Snuverink
.
Ik bewonder mensen zoals deze man , dat hij durft te vechten tegen deze vreselijke wrede monsters.
I.S. is nog erger als de SS uit ww2
Wij hebben meer mensen nodig om deze haatbaarden uit te roeien, om ww3 te voorkomen.
Van mij mag deze man terug naar Syrie en voorzien met volledig militaire uitrusting en voldoende munutie en wapens.
Dan doet de NL regeriing eindelijks iets nuttigs met onze belasting centen.
| This discussion has been closed. |
Oke,er is niet gehandeld volgens de wet.Maar wetten uit de middeleeuwen horen niet thuis in deze barre tijden.