Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben die policor bende helemaal zat.......
De regering (lees: knul Rutte en consorten) moet zich de ogen uit hun kop schamen om ons EIGEN VOLK te verraden!!!!
De regering voerd ook oorlog wordt die dan ook vervolg. Ambtenaren doen het zelfde stuur maar wapens naar die landen en moorden maar . Wie is nu verkeerd bezig, Isis moet weg barbaren hebben geen enkel recht.
Ik de oorlog is alles toegestaan ter verdediging van jezelf, volk en vaderland. Deze man heeft gedaan wat van hem verwacht wordt in deze oorlogssituatie. Hij verdient een lintje!
Hij moet een onderscheiding krijgen ipv een straf. Echt een grote schande. Met het oppakken en strafrechtelijk vervolgen van Jitse Akse laat duidelijk zien waar de vijanden zitten en dat is in de regering, het OM en die zwakzinnige ISgekkies.
Jihadlies wel in de watten worden gelegd maar deze man niet.
Ik vraag me af welke blunder ze nu weer gaan maken. Het wordt tijd dat het hele OM hier een trap onder de kont krijgt en dat er eens meer capabele mensen het daar voor het zeggen krijgen.
Omdat ik het belachelijk vind, dat:
a: nederland daar zelf bombardeert & deze man dus hetzelfde doet, alleen vanaf de grond.
b: hij probeert het kwaad te bestrijden: als alle lafbekken zich zouden verenigen, was IS zo weg.
c: Terug gekeerde Syrie gang(st)ers hier gepamperd worden, behalve blijkbaar iemand vd andere kant.
wel politiek correct blijven natuurlijk, bah!
| This discussion has been closed. |