Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik kies voor n vrije ,respectvolle wereldvrede , en niet voor n isis gemeenschap waar ..respect voor vrouw ,dier,gebouw,waarden geen ruimte is .die de ongelovigen (ons) willen uitmesten ...denk eraan politici ,ooit krijgen uw kinderen,kleinkinderen geen steun meer van jullie bescherming ...met vliegerkes en bomekes zul je er niet geraken..die man doet zn plicht ,hij durft en hij kan het.....
Ik denk dat elk beschaafd mens blij is met zo'n held .
.... En dan wordt deze man aangeklaagd voor moord .
Het Nederlands OM moet zich schamen , en wel direct .
In plaats van een aanklacht zou de regering hem een onderscheiding moeten geven !
Durf Jitse eens te berechten. Wat een smerige rechtsstaat leven we in. Weg met de IS op WELKE MANIER DAN OOK.
De verontwaardiging in Nederland is op dit moment enorm. Sommige bronnen op internet zeggen dat een Europese burgeroorlog tussen nu en 2020 onvermijdelijk is. Deze actie van het OM draagt niet bij aan het voorkomen hier van...
Iedereen die deze beesten bestrijdt verdient een lintje, schandalig om deze goedwillende man zo te behandelen!
R
Pak degenen aan welke terreur veroorzaken ipv die het bestrijden.
In mijn ogen is het zelfverdediging wat Jitse doet. Wie weet heeft hij hiermee een aanslag weten te voorkomen. Wellicht zelfs een aanslag in eigen land.
| This discussion has been closed. |