Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
het is de soldaat die zijn leven geeft voor onze vrijheid niet de politiek, het is de politiek die oorlog maakt niet de soldaat.
Re:
#1: - We zouden meer "Jitses" moeten hebben.
We halen scheepsladingen vluchtelingen binnen zonder te kijken wat voor antecedenten dezelve hebben in de landen van herkomst, voor zover dat al te achterhalen is, die vervolgens foto's maken in dames kleedhokjes in zwembaden en ook nog eens een hoeveelheid dames en meisjes betasten zonder dat betreffende vrouwen daar aanleiding toe gegeven hebben. Als dezelfde regels zouden gelden voor alle nederlandsche figuren die deelnemen aan het IS strijders platform zaten er al heel veel symphatisanten achter de tralies.
Zowel de wetmakers almede de uitvoerders leven buiten de werkelijkheid.
Het wachten is op het moment dat we allemaal Islamiet worden of we willen of niet want als je dat niet wilt of uberhaupt nergens in gelooft wordt je onthoofd.
In mijn ogen je bent een held
Ik ben je landgenoot van koerdische afkomst
En ben zeer trots op mijn nederlandse nationaliteit en mijn koerdische afkomst
Ik wens jou veel succes
Het is opmerkelijk dat onze bestuurders en politici vooral streng lijken te zijn tegenover personen of landen die Westers, seculier of gematigd zijn. Owee als Israëlische soldaten een keer iets gedaan hebben wat niet mag, alle schijnwerpers worden dan op hen gericht. Terwijl terrorisme vanuit jihadistische/Palestijnse acceptabel gevonden wordt.
Onze Jitse die met de seculiere Koerden vecht tegen jihadisten wil het OM nu vervolgen, misschien heeft hij namelijk een paar ISIS strijders gedood (let wel, gewapende terroristen die vrouwen gaan verkrachten en kinderen doden).
Echter wanneer het op de jihadgangers aankomt, krijgen zij een uitkering en moeten wij begrijpen dat zij deze misdaden gepleegd hebben omdat ze 'gediscrimineerd' worden. Het lijkt alsof de seculiere weldenkende mensen hier de grote boef zijn en de terroristen slachtoffers zijn.
| This discussion has been closed. |