Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
moeten ze maar hetzelfde doen en denken als wij
als niet dan kenne ze de kogel krijge
van Jitse
zelf doe ik dat niet
er is maar een kant en dat is de goede kant en dat is mijn kant alle andere kanten zijn fout en mogen dus afgeknald worden
zeg ik het zo goed Jitse?
jitse heeft alleen iets goeds gedaan voor zichzelf: zijn moordlust botgevierd op mensen
jouw leven is daarmee niet gered, want het stond nooit op het spel
get real, get a life!
wie meent dat moorden ook maar iets oplost, heeft nooit iets van de geschiedenis geleerd
wie meent dat moorden een antwoord is op moorden, is niets beter dan hij die begon met moorden
omdat wij nederlanders nu eenmaal zo racistisch zijn als de neten en wij niet wakker liggen van een getint of gekleurd slachtoffer
omdat ik graag moslims de schuld geef voor mijn falen
dus juich ik het toe als iemand zijn daad bij mijn woord voegt
Re:
Een "foei, niet meer doen" voor het doden van mensen?!? HAHAHAHAHAHA!!! Geef nou maar toe, hier heb je zelf hartelijk om moeten lachen. Zo debiel kan niemand zijn.
Of toch?
omdat ik vandaag toch niets beters te doen had
omdat ik anderen voor mij laat denken en doen
ik ben dus eigenlijk een vaatdoek
omdat ik alles steun wat tegen de islam is
hoef ik niet te denken want ik ben toch tegen
omdat ik alleen maar in labels denk, dan hoef ik geen mens te zien
omdat ik in feiten niet geïnteresseerd ben en me dus alles laat wijsmaken
omdat ik vind dat eigenrichting moet kunnen en dat afknallen van vreemdelingen dus gerechtvaardigd is
omdat democratie mij helemaal niets zegt en iedereen mag doden wie hij wil
omdat …
nou gewoon omdat
Iemand die eens echt strijd voor de wereld en dat op eigen initatief , laat de mens zelf een keuze maken of ze het willen of niet .. van een beetje bankhangen word de wereld ook niet geholpen. ah wat erger ik mij op nederland op die hele wetgeving hier. dikke pluim voor deze man , waren er maar meer zoals hem. HELDDDD
Het OM, gesteund door laffe politiek, laat ook zien waar het voor staat :(
In de ogen van IS strijdt IS ook echt voor de wereld. Hoe dom ben je om moorden te verwarren met "strijden voor de wereld"? Nou: net zo dom als Jitse.
Re:
Het OM bedrijft geen politiek. En het OM laat zien waar het voor staat: recht en gerechtigheid. Als iemand erop uit trekt om mensen te doden, dan moet dat onderzocht worden. Lijkt mij verdraaid logisch. Ongelooflijk dat 66.000 mensen dat niet snappen.
omdat ik goed ben met tekenen
binnen de lijntjes kleuren is minder
maar ja, dat lukt jitse ook niet
| This discussion has been closed. |
wat is er nou mis met het kapotschieten van mensen die er anders uitzien? daarom dus