Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Free Brother Jitse Akse
De reacties van PvdA en SP zijn beschamend kortzichtig.
André Vink
thank you, you are a big friend from the kurds
Re:
Misschien iets minder onzinnig en onterecht als je bedenkt dat de Nederlandse staat GEEN oorlog voert tegen IS. Oorlog kan immers alleen gevoerd worden tegen een souvereine staat en dat is IS nu eenmaal niet. Of wil jij graag dat Nederland de Islamitische Staat erkent? Nee toch? Nou dan.
Nederland maakt onderdeel uit van de coalitie die Irak en Syrië helpt met de bestrijding van een terroristische organisatie (want dat is IS wel).
Wezenlijk verschil, beste Vink, wezenlijk verschil.
Re: Re: Re: Re:
Ik begin inderdaad de indruk te krijgen dat je mij stalkt, ja.
Re: Re: Re: Re: Re:
Ik begrijp juist dat jij mij stalkt ,met "found you".
Ik versta onder stalken echt wel wat anders en zal geen moeite doen om jou op te sporen, zoals jij mij tracht op te sporen gezien jouw opmerking hierboven.
Maar je hoeft niet ongerust te zijn.
Ik erger mij er gewoon aan , dat zodra er iemand hier reageert, met een andere mening dan jij, je er direct bovenop springt wie het ook is.
Bovendien ben je nogal voorbarig om iemand die nog niet eens is veroordeeld, maar voor een moordenaar uit te maken.
Het is precies zoals je zegt, dat zal de rechtbank wel uitmaken en niet jij.
Re: Re: Re: Re: don't feed de trol, als je hem geen eten geeft kan hij zich niet voeden!!
Wir brauchen viel mehr Leute wie Jitse Akse die in Eigenverantwortung für uns alle kämpfen.
Gott steh uns bei.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Woho, wacht even. Waar heb ik iemand voor moordenaar uitgemaakt?
Er sollte einen Orden bekommen.
Islam bedeutet gewaltsame Unterwerfung
Hier sind die gesammelten Gewaltbefehle des Koran :
www.fachinfo.eu/fi033.pdf
| This discussion has been closed. |