Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Nee, we zijn niet in oorlog. Dat kan namelijk ook niet, want je kunt alleen in oorlog zijn met een souvereine staat en dat is IS nu eenmaal niet.
Veel te ingewikkeld voor jullie slag, snap ik ook wel, maar soms moet toch iemand rechtzetten wat jullie krom praten.
Re:
Volgens mij moet je een vijand verslaan. Doden is voor hobbyisten, zoals Jitse. En daarom mag hij dat ook gaan uitleggen aan de rechter.
Re: Re:
Vertel dat aan al die vermoorde mensen. Zal me worst wezen hoe het volgens Van Dale noemt.
Re:
Kent er niemand die pipo die de dappere Jitse zo door het slijk sleurde? Koekje van eigen deeg, naam + adres breeduit op internet. Zal die pipo misschien begrijpen wat ie fout deed.
Re:
Jidse ging terminste naar kobani terwijl de laffe turken toekeken vanaf een berg Hoe de bevolking van kobani werd afgeslacht,smerige lafaards met een dubbele agenda, jidse is een held wie dat niet erkend zijn islam facisten van de Turkse sultan of van daesh lafaards beesten
Re: Re: Re:
Niet op ingaan verder, dit is een trol die al een tijd bezig is op deze site.
Hij is hier niet om om steun te betuigen voor deze actie.
Re: Re: Re:
Niet op ingaan verder, dit is een trol die al een tijd bezig is op deze site.
Hij is hier niet om steun te betuigen voor deze actie.
Re: Re: Re: Re:
Maar die trol vertelt je wel hoe de waarheid in elkaar zit. Recht moet zijn beloop hebben. ALTIJD. En of jij dat dan trollen noemt, interesseert niemand een hol. Je komt er wel achter als je zelf een keer aanspraak moet maken op het rechtsysteem.
Re: Re: Re: Re:
Natuurlijk is die 'trol' hier niet om de actie te steunen. Niemand met een gezond verstand zal deze actie steunen en iedereen met enig rechtsgevoel kan alleen maar walgen van zoveel ignorantie als hier tentoongesteld wordt.
Re:
"Wat een held daar kunnen ze in den Haag not iets van leren"
Let op het woordje 'NOT'. Veelzeggend.
| This discussion has been closed. |
Do bist de grutste held !
, hoopje datst der meikoarten noch folle mear fan dy rotten te pakken nimt !