Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
OM en meeste politieke partijen zijn volledig verkeerd mee bezig met aanklagen van een held zoals Jitse Akse. Tot mijn nog grottere verbazing en woedde las ik dat teruggeekerde IS strijders tot nu toe niet gearresteerd warren en op rust door dezelfde regering en OM zijn gelaten. Dat kan en mag niet! Succes Jitse
IS is de zelfverklaarde vijand van de hele wereld.
Re:
YESS!! these are the right words. Islam is a "religion" which goal it ia to conquer the world. We must fight it and let no muslim in into the countrys of our forefathers.
Re:
Zo is het; lees maar het boek "eindstrijd". We moeten ze niet meer toelaten, die er zijn uitzetten of het leven hier onmogelijk maken; dit volk past niet in onze cultuur; de voorbeelden lezen we dagelijks in de krant.
Re: Re:
Jij bent volgens mij moslim ( zonder hoofdletter); pak je biezen en ga terug naar je woestijn; en zo niet; we gooien jullie er allemaal binnenkort uit!
En vooral ook de manier waarop het O.M. te werk is gegaan.
Ook nog de bureaucratie ten top.
Re:
Zelden in de wereldgeschiedenis was er ooit zo'n compleet gewetenloze bende als is ( met kleine letters) bestaande uit psychopathen en losers. Nu is er iemand die daar iets aan wil doen en dan wil jij zak dat deze man voor de rechter komt. Je bent nog minder dan de worm in de grond waar ik op stap en sodemieter op uit ons land!!!
| This discussion has been closed. |