Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En I.S. is verkeerd bezig dus hopen dat hij straks weer terug kan.
jitse je bent ook een held in belgie (K), europa heeft milioenen mensen zoals jij nodig tegen de barbarij !!!! zitten er ook al moslim geradicaliseerde in het OM of zo..................
politiekers/zakkenvullers/praatjesmakers/incompetentie en als er dan iemand actie ondernemd tegen de onrechtvaardigheid en gruwel dan aresteren ze hem maar, omdat ze zelf geEn oplossingen kunnen bedenken?SHAME ON OM ?
Ik snap iets niet, misschien blond ofzo, maar: hij zou berecht worden omdat hij "op eigen houtje" heeft geopereerd, maar ik heb gelezen dat hij tegen IS heeft gevochten als LID van de Koerdische strijdgroep YPG. Is er niemand van die groep die kan getuigen dat hij werkelijk lid is van die groep (niet dat ik vind dat dat zou moeten, want ik vind hem inderdaad een held!)??? Dan heeft hij toch ook niet op eigen houtje gevochten tegen IS???
Zoals hem zouden er veel meer tegen de IS moeten gaan vechten, NIET de regering afwachten, die zitten alleen maar te lullen, maar actie ho maar, en ondertussen maar aanslagen hier en aanslagen daar... En die kl...Syriëgangers hulp bieden als ze terugkeren??? Hun hoofd eraf, dat doen ze zelf ook bij onschuldigen!!
Ik heb respect voor Jitse. Wat hij gedaan heeft duurft bijna niemand. We moeten eigenlijk allemaal gaan en doen met ze alle wat Jitse gedaan heeft. Want wat de eurpeese landen tegen iss is niets zo gaan ze door. Sterker nog ze hebben hun binnen gelaten hier in Europa door dat imigratie golf.
tegen dat linkse kabinet met dat schijnheilige bombardementen van we doen ook mee !!
Als jurist adviseer ik de advocaat van Jitse Akse om het in geheime onderhandelingen met het OM, op een technisch sepot te laten aankomen, met als voorwaarde geheimhouding over en weer. Maar daar zal men wel inmiddels wel aan gedacht hebben.
Als mens: respect en hulde voor de moed van Jitse Akse, dit nog eens te meer tegen de achtergrond van de meer dan middeleeuwse gruweldaden die de IS tegen haar tegenstanders begaat. Ik hoop dat het Jitse bespaard zal blijven.
Verder nadenkend, kan ik mij niet voorstellen dat hij de enige westerling of Nederlander is die (buiten de reguliere strijdkrachten die ter plaatse al werden ingezet) aldaar actief, aan de gevechtshandelingen tegen IS (in welk gevechtsverband dan ook) deelneemt. Het zou in ieder geval de stevige inzet van het OM voor een in juridisch technisch oogpunt nauwelijks te winnen zaak (ik beperk mij tot dat punt, niet het politieke) goeddeels verklaren, hetgeen op zich alweer betekent dat het OM dan meer weet dan publiek bekend is. En dan weet "Den Haag" het ook, en is de discussie aldaar "as usual" hypocriet.
Enfin: Alle goeds toegewenst en wanneer hij weer zou gaan: behouden thuiskomst.
RPQH
| This discussion has been closed. |