Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Dat standbeeld hoort op het binnenhof als voorbeeld voor de laffe en hypocriete politic van een man met visie en moed.
Ik ben geen voorstander van het doden van mensen maar het ultiem duivelse kwaad IS moet uitgeroeid worden en wel zo snel mogelijk. Dat op hun eigen terrein doen lijkt me beter dan wachten tot ze met hun zwarte vlaggen het binnenhof versieren. Premier Rutte's woorden alleen, dat we in oorlog zijn betekent niet dat die daar ook mee gewonnen wordt. Krachtige taal dient opgevolgd te worden met krachtdadig beleid. Iedereen weet wat dat betekend behalve deze tandeloze regering.
Re:
Onder welke steen kom jij vandaan gestoorde idioot , ga bij het debiele zooitje in den haag werken want daar hoor je thuis.
wat deze held doet.
C.V
Wie goed doet wordt bestraft en wie alles doet wat god verboden is wordt beloond!!! Waar gaat dit heen met deze regering die alles toelaat en alles negeren en doen net alsof alles goed gaat!! Respectloos wordt ermee omgegaan !
Re:
Die gestoorde troep in den haag die moeten net als jij een schop onder je kloten hebben, misschien komt jullie verstand dan weer boven.
Re:
Ja, de een is een vieze moordenaar; deze hobby moordenaar is volgens sommigen een held.
Omdat het OM scrizofeen handelt in deze zaak. Moed heeft Jitse Akse getoond en daar kan het OM nog heel wat van leren!
Mijn complimenten en hartelijke instemming.
i
| This discussion has been closed. |