Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
We leven hier in een schaapjes land, waarbij we er dan ook nog eens eerst gaan vergaderen en debateren hoe we ervoor kunnen zorgen dat de wolf zich niet verslikt als ie hier komt schranssen.
Hier moeten we maar alles pikken en over ons heen laten gaan, want owee als je iets terug doet.
Hij zet wel zijn leven op het spel! Ik zou hem eerder Prijzen.
Ik vind Jitse een held. Ik hoop, dat er veel meer mensen zijn, zoals hij die gaan vechten tegen die malloten van IS. Een organisatie die, een wereldbedreiging is voor de vrijheid van denken, spreken en rechtvaardigheid. Waarschijnlijk zullen we over 20 jaar aan hem terugdenken, dat hij een verzetsheld was, als wij dan inmiddels zijn ingelijfd door IS en het rechtssysteem is de sharia. Jitse doet tenminste wat. De meeste politici weten het alleen maar mooi te verwoorden en hebben de daadkracht van een beer in de winter. Ik heb ook een tip voor het OM. Misschien moet het OM ook oud verzetstrijders gaan vervolgen, die in de 2e W.O. Duitsers omgebracht hebben, dat is toch ook moord volgens de filosofie van het OM.
Rechtvaardigheid: mensen die anderen doden dienen zelf gedood te worden zoals Jitse gedaan heeft. Nu wordt de verdediger (Jitse) aangepakt en de aanvaller (IS) kan doorgaan met moorden.
Ik walg van onze hypocriete bestuurders die veel beloven maar nooit iets doen.
Een stilstaande klok is betrouwbaarder want die geeft nog 2x per 24 uur de juiste tijd aan.
Hr. Akse verdient een onderscheiding.
Onbegrijpelijke actie van OM.
Hier zouden een hoop mensen een voorbeeld aan moeten nemen waaronder de lafaards die hun gezinnen juist daar in oorlogsgebied achterlieten.
Re: Re: Re: Re: Re:
| This discussion has been closed. |
Maar deze held is weer een makkelijke prooi,want aan de echte criminelen brand justitie z'n handen niet.
Dit land is wel zo zielig, bestuurd door geitenwollen sokken typjes, zodra je boven de gemiddelde kaaskop hier uitsteekt om wat voor reden dan ook, wordt je kop eraf gehakt.
Bah bah bah, wat een vreselijk land is dit.
Laten we ons vooral druk maken om die asiel zoekers die hier de boel komen uitvreten, terwijl er steeds meer Nederlandse gezinnen die door wat voor reden dan ook in de problemen zijn gekomen, en nu naar de voedselbank moeten gaan en op of onder bijstand niveau moeten leven.
Terwijl abdulla en kornuiten hun hand kunnen ophouden, en alles wordt geregeld.