Vind jij 19 fietsslachtoffers per week aanvaardbaar? Wij niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Super deze actie!
Onaanvaardbaar dat de chauffeur van Merel vrij rondloopt! Dat men nog steeds zonder rijbewijs kan rondrijden, na meerdere x betrapt te zijn geweest!
Het wordt hoog tijd dat men iets doet aan de verkeerslichten, misschien groen licht enkel voor fietsers, waardoor elk ander voertuig rood heeft en andersom. Dodehoekcamera verplichten!
Gsm achter stuur van eender welk vervoermiddel zwaar straffen.
Mijn kinderen kenden Merel en sofie persoonlijk.
Om dat er IETS moet gebeuren. Kinderen mogen hun vrienden niet verliezen in het verkeer. Ouders zouden niet bang moeten zijn als hun zoon of dochter met de fiets onderweg zijn.
Geen rijbewijs heben en toch verschillende keer veroordeeld en nog blijven rondrijden.... Dit is zo onbegrijpelijk. En wie betaalt de rekening? Hij niet en ook niet zijn ouders of familie. Maar de ouders familie vrienden van een onschuldig meisje die door zijn roekeloos gedrag een levenslange straf hebben gekregen.
Ik wil dat daders van verkeersslachtoffers van de justitie zoals criminele behandelt worden, omdat ik geen verschil tussen vluchtmisdrijf en doodslag zie. Harte straffen schrikken toekomstige daders af. De politie doet hun werk goed, nu is het tijd dat ook de justitie hen werk doet.
we moeten werken aan veilig verkeer voor iedereen. Elk verkeersslachtoffer is er een teveel.
ik ken verschillende jongeren die zo hun leven verloren.
De onrust die je als ouder dagelijks moet ondergaan is niet fijn, ik vraag mijn kinderen alle dagen of ze een sms willen sturen als ze veilig zijn aan gekomen. Het zou veel fijner zijn als je je kinderen met een gerust gevoel de deur kan uit sturen.
Het risico op een ongeval is er altijd,daar ben ik mij van bewust maar het kan wel beperkt worden door strengere maatregelen te treffen in de verkeersveiligheid.
| This discussion has been closed. |