Vind jij 19 fietsslachtoffers per week aanvaardbaar? Wij niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Als iedereen even daarbij stil staat dat je eerst bij jezelf moet beginnen.
En begin al eens met je rijstijl aan te passen en dat geld voor iedereen. Niet alleen in het verkeer maar ook in het leven.Begin bij jezelf.
Diana More
Re:
De wereld kan je niet veranderen maar wel jezelf.Als iedereen even daarbij stil staat dat je eerst bij jezelf moet beginnen.
En begin al eens met je rijstijl aan te passen en dat geld voor iedereen. Niet alleen in het verkeer maar ook in het leven.Begin bij jezelf.
Diana More
Ik heb altijd met de fiets naar school gereden, maar dat kan in deze tijd niet meer.Wij zijn verwent en hebben geen respect meer voor de kleine dingen en vinden alles vanzelfsprekend.
Begin bij jezelf
De wereld kan je niet veranderen maar wel jezelf.
Als iedereen even daarbij stil staat dat je eerst bij jezelf moet beginnen.
Diana More
Ik bewonder de mensen die de kracht en de moed hebben om zich telkens opnieuw te engageren om onze wegen veiliger te maken. Dankjewel daarvoor!
Serge Sanchez
Omdat ik met de mama van Merel heb gewerkt en vind,dat er meer moet gedaan worden voor de veiligheid , en zeker voor de jonge fietsers !
Jullie blijven voor altijd onze sterretjes. XXX
| This discussion has been closed. |