Vind jij 19 fietsslachtoffers per week aanvaardbaar? Wij niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ten tweede ben ik van mening dat er nog veel te veel wegpiraten rondrijden.
Top initiatief! Ik ben zelf mijn tweelingbroer kwijt geraakt in een verkeersongeval. Hij werd omvergereden toen hij onze straat overstak aan onze ouderlijke woning. Chauffeur reed min 110 km/u waar hij maar 70 km/u mocht. Laten we er samen aan werken om dit uit de wereld te helpen. Ieder slachtoffer is er één teveel!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Twee zware verkeersslachtoffers in ons gezin. Elke dag getuige van gekken op de weg. Naast dodelijke slachtoffers minstens evenveel leed voor alle zwaar gewonden die achterblijven met onherstelbare letsels en niet voorkomen in de statistieken
Re:
Beste, ikzelf ben helaas ouder van een verongelukt kind ! In het begin van 2000 werd ieder jaar een politieker( s) uitgenodigd op de jaarlijks algemene vergadering van de vereniging waar er ( 3 ) vragen mochten worden gesteld . Een vraag werd gesteld hoe het komt dat , wanneer men een beschermde vogel gevangen neemt of dood , de gevangenis straf hoger ligt dan wanneer men een dodelijk ongeval veroorzaakte . Het antwoord van toenmalige minister van Justitie Marc Verwilghen : het zij zo !!!!
| This discussion has been closed. |