Republiek: Ja of nee? (Voorstel tot referendum)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Republiek: Ja of nee? (Voorstel tot referendum).
|
Gast |
#12016-06-26 16:09Omdat ik voor een republiek ben. Een koninkrijk is afgedwongen en doet denken aan een dictatorschap. |
|
| |
|
Erik Schrama De auteur van deze petitie |
#2 Re:2016-06-29 07:14Inderdaad - en als u dat echt zo sterk voelt, heeft u er dan aan gedacht om ook lid te worden? Want wij hebben broodnodig mensen nodig die nog in echte democratie geloven, waar mensen echt te kiezen krijgen wie aan de top van 't land moet staan, ipv. dat dit al lang van vooraf is bepaald, omdat het allemaal in 1 familie blijft. De hele ReformPartij is opgericht om Nederland eindelijk eens zelf de keus te geven, over vele onderwerpen, en ook over de monarchie. Dit is een open uitnodiging :-)
Met de vriendelijkste groeten!
|
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.