Red het bos bij de Kalmthoutse Heide
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gast#276 Nov 02, 2011, 21:57
iedereen tekenen!!
Gast#277 Nov 02, 2011, 21:59
dringend actie om het goede te behouden...ik doe mee !
Gast#278 Nov 02, 2011, 22:01
Ik had vroeger ook een krosboske en had ook ni graag gehad dat ze dit hadden afgepakt !!!
Dus een goed initiatief steun ik hiermee, lang leve onze kinderen.
Dus een goed initiatief steun ik hiermee, lang leve onze kinderen.
Gast#279 Nov 02, 2011, 22:15
De 'ons kent ons'-politiek moet definitief van de baan! Geen belangenvermenging!
Gast#280 Nov 02, 2011, 22:26
Een zo kostbaar natuurgebied mag in geen geval verloren
gaan.
Niet alleen het tropische regenwoud is belangrijk voor
onze aarde. Ook hier dichtbij ons moet de natuur gerespecteerd worden
gaan.
Niet alleen het tropische regenwoud is belangrijk voor
onze aarde. Ook hier dichtbij ons moet de natuur gerespecteerd worden
heideplantje#281 Nov 02, 2011, 22:27
Red het bos bij de Kalmthoutse Heide
Blij dat zovelen reageren, en gelukkig dat hierop ook massaal wordt gereageerd. Volhouden maar !
Gast#282 Nov 02, 2011, 22:30
Zeer goed, deze actie. We zouden het onszelf niet vergeven indien we dit alles zomaar onder onze open ogen laten gebeuren.
We moeten hier fel op reageren, al was het alleen al maar in het belang voor onze nakomelingen.
We moeten hier fel op reageren, al was het alleen al maar in het belang voor onze nakomelingen.
Gast#283 Nov 02, 2011, 22:31
Een PRACHTIG INITIATIEF ! Gelukkig zijn er nog mensen die AANDACHT SCHENKEN AAN DE NATUUR !DOE ZO VERDER... dan worden WIJ TOCH MISSCHIEN GEHOORD ???!
WAT IS EEN MENS ...ZONDER NATUUR ???? We MOETEN DENKEN AAN ONZE KINDEREN EN KLEINKINDEREN !
WAT IS EEN MENS ...ZONDER NATUUR ???? We MOETEN DENKEN AAN ONZE KINDEREN EN KLEINKINDEREN !
Gast#285 Nov 02, 2011, 22:43
!
Gast#286 Nov 02, 2011, 22:51
onvoorstelbaar! Moet natuur blijven, er is al zo weinig!
Gast#287 Nov 02, 2011, 23:02
laat leven leven, mensen die ook leven moeten dat beetje levend leven dat we nog hebben respecteren. Door mooie opritten te maken verhinderen we ons natuurlijk genetisch potentieel zich verder te zetten, te evolueren.
Gast#288 Nov 02, 2011, 23:07
Ik sta volledig achter het behoud van dat prachtig stukje natuur dat ons land nog heeft. Is het niet genoeg dat heel de Kalmthoutse heide is afgebrand? Waar moeten al die dieren naartoe? Wij mensen denken alleen maar aan ons zelf.
Gast#289 Nov 02, 2011, 23:10
De Kalmthoutse heide + bos is beschermd natuurgebied. Daar moet de provincie met haar poten vanaf blijven.
Gast#290 Nov 02, 2011, 23:23
het is spijtig dat er op de duur geen speelterein voor de kinderen meer overblijft want in onze kinderjaren was het plezant om met heel de familie naar het bos te gaanen te ravotten
Gast#291 Nov 02, 2011, 23:44
Spijts alle mooie beloften en plechtige verklaringen
blijft men, uit winstbejag, het kleine stukje natuur dat ons in Vlaanderen nog rest volgieten met beton.
Wat we zelf doen doen we blijkbaar toch niet zo veel beter!
blijft men, uit winstbejag, het kleine stukje natuur dat ons in Vlaanderen nog rest volgieten met beton.
Wat we zelf doen doen we blijkbaar toch niet zo veel beter!
Gast#292 Nov 02, 2011, 23:49
En wij maar onze kinderen leren om onze ecologische voetafdruk te verkleinen! Nog maar eens het bewijs dat de machthebbers en politiekers hypocriet zijn, geen rekening houden met de mening van de natuurliefhebbers en omwonenden (democratie?) en liever hun eigen zakken vullen. Schandalig dat dit toegestaan wordt vlakbij dit natuurgebied. Hoeveel mensen zijn 'voor' en hoeveel zijn 'tegen'? SPEEL HET EERLIJK!
Gast#293 Nov 02, 2011, 23:58
SCHANDE !!luister naar de dieren !!
Dank !!
Dank !!
Gast#294 Nov 03, 2011, 00:02
mijn hart weent alshet gebeurt ! Natuur :we kunnen niet zonder ! schoonheid ,kunst sterken het immuunsysteem !
Arme dieren .... die niet meer kunnen leven .....
toe red onze Kalmthoutse Heide !!
Arme dieren .... die niet meer kunnen leven .....
toe red onze Kalmthoutse Heide !!
Gast#295 Nov 03, 2011, 00:08
Zo'n prachtig gebied moet blijven zoals het is
Dus geen nieuwe woonwijk belachelijk
Dus geen nieuwe woonwijk belachelijk
Gast#296 Nov 03, 2011, 00:15
Niet alleen het bos maar ook de wereld gaat kapot aan
macht en geld.
macht en geld.
Gast#297 Nov 03, 2011, 00:20
Natuur is er voor alle mensen, niet voor enkelingen
Gast#298 Nov 03, 2011, 00:54
Deze bestendig afgevaardigden moeten in hun woongemeente aangepakt worden. Dwz : de partij waartoe ze behoren moet verklaren waarom zij in hun gemeente deze "bestemmings-wijziging in Kalmthout" goedgekeurd hebben.(door de oppositie op Gem.R dagorde laten zetten. Immers: omliggende gemeenten hebben deze bestemmings-wijziging in Kalmthout moeten bekrachtigen (is meestal "fiat" omdat "ver van ons bed show"... - J.Voorspoels, voorheen 18j aktief in een oppositierol in gem.Ranst en Kasterlee.
Gast#299 Nov 03, 2011, 01:32
Natuurlijk moet de natuur behouden blijven voor een leefbare wereld, alhoewel dan wel ook aan een bevolkingslimiet gedacht moet worden
Gast#300 Nov 03, 2011, 06:39
Hier ga ik voor. Ben iemand die nooit mee doe aan petities, maar deze vind ik echt belangrijk!!!!!
We moeten aan onze dieren, longen en groene omgevingen denken.
We moeten aan onze dieren, longen en groene omgevingen denken.
| This discussion has been closed. |