Red het bos bij de Kalmthoutse Heide
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Bedankt
Dat zogezgde schone bossen beleid waar is dat ?
Kijk maar wat er in Rusland en andere landen gebeurt.
Waar zijn de Groene Politiekers ?? Hun zakken aan het vullen in brussel en Straatsburg zoals ale de andere.
Kweek genitsh gemanipuleerde bomen, zo groot als een huis zodat je er kan in wonen. gedaan met dat bomen rooien, eindelijk een groene planeet .
schandalig
schandalig
Ik tekende deze petitie omdat ik het belangrijk vind dat de wildere dieren in onze natuur een plek hebben om te baren en te slapen (zoals aangegeven in petitie), zo moeten ze niet gaan vluchten om elders een plekje te veroveren waardoor wij minder kunnen genieten van echt beschermd natuurgebied. Want echt beschermd natuurgebied daar horen ook de dieren bij die we later aan onze kinderen kunnen tonen en kennis mee laten maken.!!!!
Huizen bouwen kan je tegenwoordig overal. Maar wildere dieren zien en genieten van dit zeldzame tevereel wordt steeds moeilijker. Laten we ook eens genieten van wat we WEL HEBBEN en niet van wat een mens telkens meer en meer WIL in het leven (Dat dan spijtig genoeg op geld uittraaid) !
Ik sta volledig achter de bescherming van dit stuk grond/bos!
Marlies
herinneringen, da
Dat firma's bouwprojecten willen opstarten kan ik best begrijpen. Maar blijf a.u.b. af van onze kostbare Kalmthoutse natuurgebieden en bossen !!! Laat ze al de reeds bestaande en geplande bouwgronden in Kalmthout daar maar voor aanwenden. En zelfs wanneer die ooit volgebouwd zullen staan, zelfs dan blijf je nog van alle landbouw- en natuurgebied af! Zoek dan maar naar alternatieven om nieuwe bouwprojecten te realiseren. Al eens gedacht aan het opkopen van een aantal oude panden om te renoveren of te vervangen? Wees een keer creatief, zeg!!!
Dat ze daar op de provincie alle negatieve adviezen die vanuit Kalmthout komen zomaar links laten liggen en vrolijk die vergunning afleveren aan "hun vriendjes": Een onvergeeflijk grote schande is't! Waarom verkiezen we dan nog een provinciebestuur? Schaf dat dan maar meteen af en laat onze eigen Kalmthoutse mensen over die dossiers beslissen!
vriendelijke natuurgroeten,
Felix Sarkol
| This discussion has been closed. |
Iedereen praat over klimaatsveranderingen, de toekomst veilig stellen voor de volgende generaties,...
Ik denk dat de bestuurders van de firma Van Wellen dan enkel nadenken over hun toekomstig zwembad en bijgevoegde sauna.