Red het bos bij de Kalmthoutse Heide
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zo niet: Red het bos bij de Kalmthoutse Heide!
Ik sta, als natuurliefhebber en vroeger inwoner van Kalmthout, ten volle achter de petitie en wens ook dat het bos behouden blijft. Maar het is jammer dat van de petitie gebruik gemaakt wordt om - terecht of onterecht, dat weet ik niet - gal te spuien over bepaalde mensen en hun acties. Hun mogelijke malversaties staan buiten de noodzaak om het bos te behouden, en alleen over het bos dient de petitie te gaan. Nu wordt de aandacht voor het eigenlijke onderwerp van de petitie afgeleid door de beschuldigende vinger over zaken die in het verleden zijn gebeurd. Op deze zaken reageren dient buiten de petitie te gebeuren, vind ik.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Kalmthout " een prachtig Natuurreservaat !
bijgroeien aub en maak de bomen ook niet kapot.
Re: Re: Deze staan allemaal achter dit protest en hebben inmiddels daarook artikles over geschreven.
Ik weet niet precies hoe mijn comment te posten bij deze discussie, dus dan maar op deze manier. Het college van de gemeente heeft blijkbaar geweigerd de verguning te verlenen waarop die NV Wellens in beroep is gegaan bij de deputatie vd provincie, die de vergunning geweigerd heeft. Zulke beslissingen van de deputatie kan men aanvechten bij de Raad voor vergunningsbetwistingen!!!! dat beroep moet wel binnen bep periode worden ingesteld dus hopelijk is dit gebeurd!!!
Re: europa
so? Doet dat ertoe in de essentie van deze petitie? Als je al gaat bakkeleien onderling over futiliteiten is de kans groot dat je het echte doel uit het oog verliest... Dus niet kleinzerig beginnen doen he :)
Nu gaan ze een waardevol natuurgebied ontginnen om woningen te kunnen bouwen !!!!!
We zijn allemaal tegen de kap van het oeroude regenwoud elders in de wereld,longen van de wereld, wat doen we in ons eigen beschaafde landje.
| This discussion has been closed. |