Red de fietspunten
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de fietspunten.
|
Gast |
#12016-03-01 12:31Ik zal op de actie aanwezig zijn. Overal waar er fietspunten zijn moet het zwart zien van actievoerders. Eerst zorgt men voor dit goed initiatief om het daarna weer af te stoten en zo zal de verloedering weer toeslaan. |
|
| |
|
Gast |
#22016-03-05 10:17omdat het noodzakelijk was |
|
| |
|
Gast |
#32016-03-08 10:24Als we vanuit het beleid openbaar vervoer en fietsen belangrijk vinden als vervoersmodi in en naar de stad, dan mag het behoud van fietspunten niet ter discussie staan. |
|
| |
|
Gast |
#42016-03-08 18:30Ik las het artikel in de krant dit weekend en was, als econoom en als fietspendelaar, verontwaardigd om deze kortzichtige beslissing ! |
|
| |
|
Gast |
#52016-03-09 10:05Fietspunten zijn een noodzakelijke aanvulling op openbaar vervoer (fiets/trein/fiets). Beantwoordt aan een werkelijke behoefte. |
|
| |
|
Gast |
#6 Waarom fietspunten beperken tot grote steden?2016-03-10 11:37Een fietspunt zou tot de basisdienstverlening van een treinstation of treinstopplaats moeten behoren, ongeacht of die in een centrumstad, regionale stad of kleinere gemeente gelegen is. Net zoals een parking bij een station hoort. |
|
| |
|
Gast |
#72016-03-10 15:54Met Femma maakten wij vorig jaar in Deinze gebruik van 'fietspunt'. Een heel goede service en bijzonder gemakkelijk om zo ons fietsweekend te starten |
|
| |
|
Gast |
#82016-03-11 11:48Aankoop fiets woon-werkverkeer via fietspunt. Herstellingen worden prima en zeer vriendelijk uitgevoerd. Uitstekende service!!!! Een project met en voor mensen die ieders steun en waardering verdiene |
|
| |
|
Gast |
#92016-03-11 23:01Omdat het belangrijk is dat deze fietspunten blijven bestaan. Goed voor mens en milieu. Als politici meer leefbare steden willen zullen ze het fietsgebruik meer moeten promoten én het openbaar vervoer. En tegelijk bieden fietspunten een job aan mensen die nu al moeilijk aan de bak komen en verhogen ze de veiligheid en de netheid bij stations. |
|
| |
|
Gast |
#102016-03-13 10:35Omdat het heel belangrijk is dat de fietser ondersteund wordt. Antwerpen noemt zich 'fietsstad' van België maar de investeringen ten gunste van fietsers zijn niet evenredig met de voorzieningen die uit belastinggelden betaald worden voor de autogebruiker. De autowegen zijn in België zeer slecht, fietspaden ontbreken in grote gedeeltes van het land. Redden van de fietspunten is een klein lichtje in de grote duisternis. |
|
| |
|
Gast |
#112016-03-14 16:49Ik ben een absolute geloven in het STOP principe. |
|
| |
|
Gast |
#122016-03-14 17:58Omdat ik in het verleden reeds gebruik gemaakt heb van hun diensten (herstelling). Plus vind ik de combinatie trein en fiets perfect, dus laat ons daar niet op besparen. |
|
| |
|
Gast |
#132016-03-14 18:18in onze stad een prima punt alles mooi onderhouden ..en je kan er ook terecht voor een kleine herstelling en het huren van een blauwe fiets |
|
| |
|
Gast |
#142016-03-14 18:33Vind ze zeer zinvol want fietspunten zijn een pluspunt bij een station.Ik maak er zelf regelmatig gebruik van waardoor ik bij fietspech op vlug herstel kan rekenen en zo niet naar de auto moet grijpen om mijn boodschappen te doen of om naar het station te gaan omdat ik zware bagage niet kan dragen maar ze wel tot station kan meevoeren op mijn fiets als ik naar Vlaanderen ga met de trein. Ludwina Dael |
|
| |
|
Gast |
#152016-03-15 07:18In Dendermonde heeft de komst van het fietspunt op enkele jaren tijd geleid tot bijkomende fietsstallingen én een hogere bezetting van deze stallingen. Het fietspunt heeft dus tot meer fietsers richting station geleid. Het afbouwen van deze dienstverlening zou nefast zijn voor het fietsgebruik richting station en een ondermijning van onze ambities in het gemeentelijk fietsbeleidsplan. |
|
| |
|
Gast |
#162016-03-21 12:31omdat ik van de dienst die de fietspunten bieden, effectief gebruik maak. |
|
| |
|
Gast |
#172016-03-21 13:31Omdat de fiets als vervoersmiddel toch eerder méér dan minder promotie en faciliteiten moet krijgen, wil men aan een groener, properder milieu werken. |
|
| |
|
Gast |
#182016-03-23 10:10Fietsen is beter voor het milieu, gezien fietsen vaak gestolen worden aan stations is de bewaking er van zeer belangrijk en zal het meer mensen aanmoedigen de fiets te gebruiken. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.