R&A moet de Biezem overnemen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie R&A moet de Biezem overnemen.
|
Gast |
#12013-04-26 13:33Het plan is geweldig. Lekker het recreatie bad behouden én alles tot in de puntjes opknappen! Dus probeer zoveel mogelijk vrienden te benaderen om dit verzoek te steunen! Alvast bedankt. |
|
| |
|
Gast |
#22013-04-27 11:37Ik steun de petitie van R&A omdat het een zwemschool is met een visie van deze tijd. Deze visie is voor R&A niet nieuw maar standaard beleid. Zoals in het regulier onderwijs om passend onderwijs wordt gevraagd. Is er bij R&A al jaren sprake van passend zwemonderwijs. Een vorm van zwemonderwijs die niet mag ontbreken en een eigen zwembad waardig is. Dat is mijn reden om de petitie te onder tekenen. |
|
| |
|
Gast |
#32013-04-28 19:27Natuurlijk moet de Biezem open blijven. Het is toch te gek dathet zwembad gesloten moet worden terwijl er zoveel animo van Laarders en omgeving is om in de Bizem te gaan zwemmen. Waar moeten wij(oudere)anders heen dat kan toch niet. |
|
| |
|
Realistisch |
#42013-04-29 06:58Ik denk dat we de inwoners niet voor de gek moeten houden, een recreatiebad kan in de toekomst niet concurreren met buitenzwembaden of mooie natuurplassen en zal zeker 2 miljoen extra kosten. Laten we blijven inzetten op een mooi doelgroepenbad! |
|
| |
|
Gast |
#52013-05-04 11:41Ik wens jullie veel succes met dit plan. Een eigen zwembad voor R&A zal de kwaliteit van de zwemlessen alleen maar ten goede komen. Behoud van het recreatiebad, indien financieel haalbaar, is toch in ieders belang. |
|
| |
|
Gast |
#62013-05-07 14:49wij maken gebruik van de sportschool in Blaricum, Een heel fijne sportschool en waar je aan alles merkt dat leiding en personeel een zeer goede sfeer hebben.dat is niet op iedere sportschool zo. |
|
| |
|
bardiep |
#72013-05-13 07:35Ik hoop dat het R&A lukt om het zwembad te gaan exploiteren; ik vind het recratiebad namelijk erg leuk en overzichtelijk voor de kinderen. |
|
| |
|
Gast |
#82013-05-20 07:56Gewoon overnemen! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.