Petitie voor een motocrossterrein in Zuid Limburg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
In conclusie: een plaats voor onze motor & autosport hier in Zuid-Limburg.
Groeve de groot kan best een stuk omtoveren tot crossbaan.
Het ligt redelijk afgelegen dus geen grote last van geluidsoverlast .
En dit gaat meteen het illegaal crossen tegen .
Ik ben helemaal voor er moet een baan komen hier in het zuiden .
Grz. Ron
Een crossbaan in de buurt zou het nog mooier maken.
Meer mensen die crossen in de zandgroeve in Landgraaf? Ik kom daar nu 2 jaar. 3x een boete van de boswachter gehad en een waarschuwing van de politie. Het wordt tijd dat we eindelijk een crossbaan krijgen. Ben die bekeuringen zat.
ik wil een crossmoter kopen maar kan niet ikkan nergens crossen waar blijft die baan
Misschien wel georganiseerd wild gaan crossen, met een grote groep en zo voor veel overlast gaan zorgen, misschien dat dan de ogen open gaan van de bestuurders die nu niets doen, om een legale crossbaan te realiseren, het is toch meer dan belachelijk dat het niet mogelijk is om je hobby te beleven in de buurt waar je woont zonder 100km te moeten rijden en dat terwijl er plaatsen genoeg zijn waar een crossbaan gerealiseerd kan worden. En wat geluidoverlast betreft, de plaatselijke voetbal club hoor ik op zondag ook uren, de moskee ook, ja zelfs de kerk met zijn klokken.
Nog plannen voor een mooi plekje om je uit te leven.
Geluidsoverlast. (awax das pas geluidsoverlast) (fietsrenners) (voetbal hooligans) maar dat wordt allemaal goed gevonden omdat de heren hier hun plezier aan beleven.
Graag een mooi park waar JONG en OUD hun plezier kunnen beleven.
gr Servi Jaspers
O en een tip
je moet best wel even zoeken om op deze site te komen.
Mischien een tip om meer te liken via fb en zo
| This discussion has been closed. |
zeer noodzakelijk