Petitie tegen afsluiting Zuidbroek van Zevenhuizen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Waarom een prachtige nieuwe wijk zo behandelen!!!
Ook voor Zuidbroek wordt het winkelcentrum Anklaar toch verbouwd, zou fijn zijn als ze daar ook enigszins makkelijk zouden kunnen komen....
Wat is precies het plan? Waar kan ik er meer over vinden?
Re:
Het onderwerp is veel in de media geweest de laatste week. Meer info van de gemeente zelf vind je hier:
en dan bij nieuwsoverzicht. De volledige link staat het antwoordveld niet toe.
De Anklaarse weg richting Zwollseweg mag van mij ook wel weer open, beter om het verkeer in Apeldoorn noord wat te verdelen
Re:
Ik denk dat er aan de Anklaarse weg een paar gemeente mensen wonen, Anklaarse weg is altijd heilig geweest en niemand weet waarom
De wijk muziekbuurt grenst aan Zuidbroek kinderen zitten daar op school, wij worden nu helemaal afgesloten en moeten met de auto heel ver omrijden mocht je een keer met de auto je kinderen naar school brengen of naar vriendinnetje/vriendje. er is altijd door de gemeente geroepen dat het 1 wijk moet zijn, maar wordt nu afgesloten van elkaar. Eenrichtingsverkeer is voor ons ook geen optie wij kunnen dan onze straat niet meer normaal uit. Kunnen dat nl nog maar aan 1 kant want de Gavottestraat is ook al afgesloten. Zullen voor circa 20meter om bij de anklaarseweg te komen helemaal om moeten rijden. Zo was het namelijk vorig jaar ook toen de operettestraat een periode eenrichtingsweg was naar Zuidbroek toe. Snap de gemeente niet. als je een grote wijk neer gaat zetten weet je toch van te voren dat je super goede en "normale" verbindingswegen aan moet leggen.
Re:
de hupdiensten kunnen gebruik maken van de busbaan, dit is dus geen probleem
Een heel slechte zaak. Daarbij worden gedane aanbevelingen door de klankbordgroep slechts ten dele uitgevoerd. Hoezo toewerken naar afsluiting....
Omdat ik het onaanvaardbaar vind. Boodschappen doen, kinderen van en naar school brengen, sport, etc. elke keer zullen we hiervoor dus minstens een half uur extra uit moeten trekken. Behalve de tijd dus ook exta kosten en belasting voor het milieu. Hulpdiensten die minder snel de wijk in en uit kunnen. Hoe slim mag je jezelf noemen als je een nieuwe wijk gaat bouwen en niet van te voren nadenkt over een goede infrastructuur. Het was vast een domme loempia. Wederom een reden om niet over te stappen van huurhuis naar een koophuis in deze heerlijke wijk. Zoooo zonde. Bovendien woon ik aan de Laan van Zuidbroek. Krijgen wij alle drukte voor de deur. Mag dat dan wel, of gaat de gemeente de andere twee wegen ook afsluiten als die te druk worden???
Laten ze het kruispunt van de Anklaarseweg & Kanaal Noord (t.h.v. PinkRoccade) maar weer opengooien, i.p.v. Zuidbroek volledig te isoleren!
Als ik nu kijk naar de gemeente en de verkeersveiligheid rond het kristal met al die busjes met een aantal asociale bestuurders. dan heeft de gemeente zitten slapen. Hier is de gemeente jaren mee bezig terwijl we allerlei instanties hebben die veiligheid kunnen aangeven. nee we gaan eerst bouwen en daarna onderzoeken. (Dank u gemeente Apeldoorn logisch dat Gemeente Apeldoorn geld te kort komt)
| This discussion has been closed. |