Ons pensioen niet naar de EU
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat het ons -verplicht- gespaarde brutoloon danwel uitgesteld salaris/inkomen is. Volgens mij hebben wij alle recht hier iets over te kunnen zeggen/eisen. De Bank deelt je spaargeld ook niet met andere landen omdat daar te weinig gespaard is oid. (..)
en wil niet dat er aan gekort wordt door de bemoeiachtige EU.!
wat moeten die met mijn zuur verdiende centjes ? de oudere generatie is hun doelwit.plukken van de oudjes en weggeven aan de (on)gelukzoekers .en hun eigen zakken vullen.Ik zeg "Handen af van mijn AOW."
omdat het crimineel is om de door Nederlanders betaalde pensioengelden aan Brussel te doneren, het is niet hun geld maar Nederlands geld en pensioenbetalers al teveel is afgestolen.
Moest maar eens afgelopen zijn!
De mafkees die dit verzonnen heeft moeten ze ophangen aan de hoogste boom en daarna vierdelen!!!!
Maar waar zijn de vakbonden nu horen we ze niet. Of is het partijbelang soms groter?
Ik ben Nederlandse en woon in Spanje waar ze de pensioen pot al voor meer de helft hebben gebruikt maar niet voor pensioen. Ik heb ook in Nederland pensioen opgebouwd en ik weiger mijn appeltje voor de dorst te verdelen met anderen die niet voor een potje hebben gezorgd.
| This discussion has been closed. |