Ons pensioen niet naar de EU
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ja waarom hebt ik hem ondertekend Het is ons geld waar wij mensen van onze leeftijd voor hebben gespaard om toch nog een redelijk pensioen te mogen ontvangen .In 10 jaar tijd geen enkele verhoging ..Maar wel alles duurder .Ik snap dit echt niet kan mij hier heel erg boos over maken ..we worden maar gekort en gekortWordt hoogtijd dat ze in den Haag eens wakker geschut worden
Het moet in Nederlands beheer blijven en niet in de zakken verdwijnen van mensen die onterecht mee willen profiteren van ons pensioen!
Wij willen niet dat ons pensioen wordt verkwanselt ivm. andere eu landen. Dit geld is van ons, en daarvoor hebben wij gewerkt. Dus moet de EU afblijven van dit prive bezit. Wij kunnen niet eens wat inbrengen en zij doen alles achter onze ruggen. Dit moet echt stoppen . Duitsland doet niet mee, en hier, tekenen de ministers zonder te lezen , wat zijn dit voor mensen. Wij hebben langer als 40 jaar betaald voor ons pensioen. DIT MAG DUS NIET. DIT IS STELEN VAN HET VOLK.\ daarom teken ik petitie. Ik stel een motie van wantrouwen voor tegen de ministers, Dit kan toch niet allemaalzo gebeuren..
Ik onderteken deze petitie uit onvrede over de wijze waarop het kabinet omgaat met door ons betaald pensioengeld. Tot op heden alleen maar korten op het maandelijkse pensioen. Daarnaast het steeds weer ophogen van van de pensioen grens, met andere woorden er moet ver boven de 100% in kas zitten willen de uitkeringen stijgen. Vreemd als er ruim 1400 miljard in kas zit. Schandalig en dan druk ik mij nog netjes uit! Helaas zullen we met welke petitie dan ook kunnen winnen van dit soort lui. Zeker niks naar de hongerige wolf Europa!!
| This discussion has been closed. |
schandalig