Ons pensioen niet naar de EU
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Helaas is het al te laat wat voornamelijk komt door de duur betaalde clown die vanuit frankfurt zijn scepter zwaait door een lage rente en het ondersteunen van de rijken en dit van de burgers Jan modaal afpakt. Er wordt geen enkele cent in de economie gestopt alleen maar in de zakken van de aandeelhouders die toch al te veel hebben.
Waarom moeten wij wel?
We kunnen heel goed zelf ons geld beheren!
Laat de Grieken eerst maar eens tot 67 jaar werken ,zoals wij ook moeten!
Die 10 jaar langer werkend voor de Grieken zou heel wat schelen in de onrust daar in dat land.
Met58 al met pensioen en dan ook nog zeuren over tekort! Hoe durven ze!
Re: blijf met jullie handen van ons zuurverdiende pensioen af... wij hebben daar heel hard voor me.
Lening bieden tussen bepaalde ernstige en betrouwbaar Om uw aandacht ! Ik heet de Heer Kevin LEBOIS Ik ben een kapitalist, die ik ter beschikking van iedereen die een lening van geld, maar vooral om mensen die in staat zijn te betalen me terug eerlijk gezegd op een rente van 3 % Dankzij de speelse onthouden Neem contact met mij op.
Wij hebben zelf hiervoor gewerkt en moeten veel langer doorwerken dan andere landen. Het is te gek voor woorden dat wij pensioen moeten gaan afstaan aan landen niet die niets hebben gedaan.En waar de mensen niet eens zo lang hoeven door te werken zoals wij.
met z`n allen zo stemmen dat er een kans is om uit europa te gaan, en een nieuwe opbouw van de Benelux met duitsland erbij.
Re:
Het pensioen wat ik heb opgebouwd voor mijn oudedags voorziening is voor mij bedoeld zodat ik na de 67 en 3 maanden niet meer hoef te werken.Dus blijf hier af want anders zal ik aangifte moeten doen van diefstal .het ziet er nu al uit dat dit een poging tot diefstal is en dan moeten we allemaal zien te voorkomen.
| This discussion has been closed. |