Petities.com

no2morrowlandXL

Tomorrowland in de toekomst: hulp gevraagd

Gast#1 Jul 10, 2014, 07:39
Zieligaards...
Gast#2 Jul 10, 2014, 08:04
bedankt voor de info
mack attack#3 Jul 10, 2014, 08:05

bedankt voor de info

zeer nuttige info; bedankt en succes !

This comment has been removed by the person who wrote it.

Gast#5 Jul 10, 2014, 08:06
Schrijf een reactie
px#6 Jul 10, 2014, 08:09
die mensen trekken zich niets aan van de ellende die ze veroorzaken, die zouden zelfs fuiven op het graf van een kind
REM#7 Jul 10, 2014, 08:36
Dank je wel om deze manier van reageren te creëren. Beroep doen op recht op nachtrust (rust in het algemeen)is in de pers iets voor verzuurde mensen. En dat is spijtig... Evenementen met veel overlast horen niet thuis in woongebied en Vlaanderen is nu eenmaal dicht bevolkt.
Gast#8 Jul 10, 2014, 09:35
Ik stel voor dat tml niet meer zal doorgaan in België; dan pas zullen jullie tevreden zijn!!
Denk ook eens aan de economische kant van dit verhaal!!
Dommeriken!!
Gast#9 Jul 10, 2014, 09:39
ik doe mee !
Gast#10 Jul 10, 2014, 12:05
Gelukkig zijn er nog inwoners die durven te reageren na de diverse bedreigingen. De gezondheid van velen moet weeral wijken voor het grote profijt van een paar poenscheppers. Deze industriële activiteit hoort niet thuis in de woonkernen!
Gast#11 Jul 12, 2014, 09:30
Wij wonen in een straal van 20 km in Edegem, en vorig jaar leek het bij ons met het geboenk van de muziek en de kanonnen een echte oorlogszone ! het was een schandaal !
Gast#12 Jul 14, 2014, 20:21
Vanzelfsprekend moet de individualist wijken voor het grote geld. Dieren hebben geen stem, dus veeg weg, hetzelfde geldt voor de bewoners van wijk Bosstraat ( vaak onbemiddeld).
Het is een lang verhaal hoor, na de steenbakkerijen, het stort, het gesmos met overheidsgeld om een nieuwe bestemming te vonden.... We hebben het allex van nabij meegemaakt... En nu in dichtbevolkt gebiede, feesten ?.
"
Ten koste van wie ook alweer ?
Gast#13 Jul 16, 2014, 12:32
Daarstraks gezien dat er op het plein gelegen aan de Hollezijp ter hoogte van de Middenschool in Boom alle bomen en struiken zijn gekapt... Ook in de Nachtegaalstraat ter hoogte van het kruispunt met de verlengenis van de 's Herenbaan hebben ze een grote hoek met allemaal bomen en struiken weggekapt om er een grote tent te kunnen ztten... Als wij een na ettelijke jaren uit de kluiten gewassen boom willen wegdoen in onze tuin, dan moeten wij dit aanvragen aan de gemeente en uithangen aan de raam om de buurt daarvan in kennis te stellen. Maar aan ons als inwoners van Boom wordt nooit iets gevraagd... Mvg. Een teleurgestelde inwoner
Bas#14 Jul 18, 2014, 21:21

stiltegebied

Net zoals vorig jaar kan ik op dit uur (23u) met de vensters dicht (en 't is warm ) de storende basgeluiden horen van Tommorowland tot hier in Edegem.
Moet je nu " alles moet kunnen" toestaan, waarbij men vergeet dat vrijheid begint waar die van een ander eindigt, en wijken voor de macht van het grote geld?
Kan men zonder die bassen niet even goed genieten?
En volgend weekend mogen we dat nog eens "smaken".
Gast#15 Jul 19, 2014, 20:05
Mijn hond van 10 jaar weet weeral voor de 2e dag op rij met zichzelf geen blijf... Niet alleen de warmte is voor haar moeilijk, maar de luide muziek en nu ook weeral het vuurwerk is haar allemaal teveel. Puur egoïsme vind ik het allemaal. Waarom moet die muziek toch zo hard staan?
Gast#16 Jul 28, 2014, 18:06
Tegen het grof geld is toch niets aan te vangen. In een omgeving waar omkoperij van provincie- en andere ambtenaren schering en inslag is, kan je geen rechtvaardigheid verwachten... Niemand durft gewoon nog zijn eerlijke mening uiten tegen de overlast, uit angst om weer van de baan gereden te worden of een steen door zijn voorruit te krijgen door enkele hersenloze voorstanders van het 4-daagse (inclusief donderdagparty) geweld. Het buurtcomité manipuleert heel de toestand en ontkent de overlast om een positieve indruk te wekken, maar niet iedereen is zo naïef om in dergelijke nonsens te geloven. Wij vernamen zonet dat het gedrum tot zelfs in Schoten (Noordelijk Antwerpen) voelbaar was. Heel zielig hoe telkens op TV een handvol meelopers opgetrommeld worden en fossielen van achter hun sanseveria-raam gehaald worden en die mogen dan eens getuigen hoe goed ze wel met de jeugd meekunnen... Maar mijn respect voor de enkelen die toch de moed gehad hebben om voor hun rechten op te komen...
een postief ingestelde buurtbewoner#17 Jul 28, 2014, 18:48

Re:

#15: -

2 weekends aan een stuk met de ramen op kip en de rolluiken naar beneden op 800m vogelvlucht van mainstage op 300m van de campings geslapen als een rozeke... triestige reakties hier, kijk is wat verder dan jullie neus lang is. Dit festival zorgt voor de uitbouw van de schorre, putteke winter , en alle andere aktiviteiten... als jullie echt geen lawaai willen, gebruik dan nog alleen ee fiets, ga niet meer op v1k1ntie met de vlieger, want daar zijn ook aktiegroepen tegen het lawaai.... pfff arm vlaanderen, ter info, vele van mijn buren denken er zo over....

Gast#18 Aug 03, 2014, 07:01
in de krant getuigenis gelezen dat er dit jaar praktisch geen klachten over lawaaihinder zijn gekomen. Ik woon op een 7 km van de schorre en ik kan bevestigen dat wij dit jaar nog altijd en zelfs meer last hadden van lawaaihinder en vooral de lage bassen (crescendo naarmate de avond vordert). Nu dat ze een milieuvergunning hebben en de lokale politici hebben omgekocht, denken ze blijkbaar dat ze toch alles mogen. Ik heb wel niet meer getelefoneerd omdat het toch nutteloos is. Verleden jaar heb ik nog getelefoneerd en het antwoord van de politie van Boom was dat ze niets konden doen want ze hadden een toelating. Toen ik toch bleef aandringen, hebben ze botweg geantwoord dat ik dan maar moest langskomen (1 uur 'snachts) en dat ze het me dan wel gingen uitleggen. Dus, dit jaar niet meer getelefoneerd want toch nutteloos.
Bovendien ben ik verplicht om deze dagen rond te rijden want het is 'smorgens en 'savonds niet meer doenbaar om nog door Boom en Reet te rijden.

veel succes,

Danny Callaert
Asterlaan 36
2550 Kontich
Gast#19 Aug 08, 2014, 22:06
Ben met 3kleinkinderen naar de zee gevlucht...
Kan dat echter niet meer aan,en blijf volgend jaar dus thuis
Enkele dagen voor vertrek (donderdag 17juli)voor 2weken,hoorde ik na 23h nog steeds lawaai,ben gaan kijken, en beneden aan de trap van de ingang, was nog steeds een clark aan t rijden als een gek, met de nodige biep biep tonen bij het achteruitrijden....
Heb dan gebeld, naar het speciale tel.nr., waar ik een meisje aan de lijn had, die me vroeg de plaatsen te specifieren
Er was dus ook nog een hels lawaai verderop,maar dat kon ik niet duidelijk zien....(waarschijnlijk aan de brug...)
Om 3h30 was dat laatste er nog, en ben ik met een pillicht door de ongang gegaan voorbij de visput.
Aan de deltaweide stootte ik op een hermetisch afgesloten afsluiting, dan maar terug, en naar boven langs de Bosstraat.
Halverwege zag ik op lonks een opening, met een geknakte boom, maar ben verder door gegaan naar de volgende ingang, alwaar ik het hele traject dat vrij was, doorlopen heb, om dan terug buiten te komen langs de Bosstraat, de opening met de geknakte boom..
Ik heb overal opnames gemaakt, maar moet die nog op pc zetten, en kijken wat bruikbaar is...
Om 6h was ik terug thuis, en op die tijd ging dat lawaai door, behalve 30min.Ik dacht, de dageraad komt, nu houden ze op....nee, het bleek maar een pauze...

De dag erna, waren ze op de parking noge steeds bezig,heel laat, en de radios van de vrachtwagens hebben dan luide muziek, laten de motor draaien...ik weer op pad, en heb daar tot middernacht gediscusieerd met een aannemer:alles heeft die mens geprobeerd, van:ik heb zoveel geinvesteerd, ik wil mijn werk niet kwijt....tot:
eender hoe, het MOET af geraken, op tijd....

Nu is het zo, dat ik , eens de eerste huizen voorbij in de Bosstraat, nog nauwelijks iets hoorde,en op het einde van die rij, was het daar weer, ik schrok me een bult toen een bewoner zijn hond uitliet, aldaar, en die vroeg zic waarsxhoknlijk af , wat ik daar deed, een vrouw alleen, zo vroeg....
De week voor het begin van Tml, heb ik met de fiets rondgereden, en mensen aangesproken, wat vind je ervan, en ben je voor of tegen?
Ik kreeg radicale:volledig tegen, en twee:ovh,ik heb er niet zoveel last van, waarvan 1lachend zei:kijk, daarom, en hij nam zijn 2hoorapparaten uit....
Velen denken dat er niks meer aan te doen valt, maar willen wel meegaan in de strijd, als het goed onderbouwd is.....
Groetjes,rustminnende

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.