Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
... sorry: natuurlijk het "Nationaal Inhuldigings-Comité"... o.k.?:)
Re: Re: Koningslied Nee!
Het Nationale comite is een bijelkaar geraapt zooitje van kijk mij nou interessant zijn. Ze hebben totaal geen feeling met wat erin het land werkelijk speelt voor de inhuldiging van Koning Willem-Alexander.
Re: BVD
#7001: Paul Sanders, Den Haag - BVD
Ik hoop van harte dat je ongelijk hebt, maar ik vrees het ergste.
Paul Yedema, Den Haag/ Zoetermeer
Drie vingers in de lucht als een W
Re:
#7058: - De macht van Joop van de Ende is griezelig . en we pikken het maar. dit moet stoppen.
Drie vingers in de lucht is ook heel erg griezelig. Het is een oude nazi-groet.
Re: Re: Koningslied Nee!
Nee natuurlijk niet. Als Beatrix geen formateur en kabinet mag aanwijzen zadelt ze ons wel op met dat Nationaal Committee. Wraak!
Re:
Kijkt u nog even naar de statistieken meneer Halbeir. U weet misschien niet dat Sneek, Drachten, Heerenveen..... in Friesland liggen ;-)
Re: Re:
Dankjewel voor de historische toelichting! Nu begrijp ik de opvallende terughouding van de Friesen...
Wat jammer en teleurstellend. Want als het om een fusie van de drie noordelijke provincies gaat e.a. dan zijn ze ineens wel weer heel zelfstandig, onafhankelijk van Den Haag en federaal gezindt...
Re: Een koning spreek je met u aan...
Wat maakt het dat ik Willem Alexander anders zou moeten aanspreken dan mijn andere leeftijdsgenoten? De dingen die hij gedaan heeft?
Jaren geleden zijn wij zinnig genoeg om kerk en staat te scheiden. De adel is ook gescheiden van de staat op de Oranje familie na, daar moeten wij snel wat aan doen.
Re: Re:
http://www.youtube.com/watch?v=e8vMll7eU8s
zelfs een eigen friese vertaling gemaakt - leuk filmpje met die geiten
En de koning? Heeft die nog iets te melden? Of is de monarchie ook dood? Monddood. Morsdood.
Re: MDMA
Geef mij dan maar wat Methyleen-Dioxy-Methyl-Amphetamine.
En de rest van Nederland ook, dan vindt iedereen elkaar i.i.g. lief.
Beter de "love-drug" dan ruzie over een flutlied.
Wordt het sowieso een feest en achteraf knuffelen i.p.v. knokken...
| This discussion has been closed. |
Maar wat mij heel erg verbaasd: als je in de statistiek de plaatsen bekijkt waar de handtekeningen vandaan komen, dan zie je heel weinig handtekeningen uit Friesland.
Zou dat komen omdat ze daar geen Nederlands praten en dus de liedtekst ook niet kunnen begrijpen?
Of is Friesland intussen zo koningstrouw en oranjegezindt dat de mensen intussen alles wel goed vinden wat uit Den Haag komt?