Nee tegen de plannen voor de Westelijke Ontsluiting in Amersfoort
Nee tegen de plannen voor de Westelijke Ontsluiting in Amersfoort / Mededelingen / Een historisch moment! Er zijn 2000 ondertekenaars van deze petitie! Dank daarvoor. / Opmerkingen
|
Gast |
#12016-09-14 12:41We staan hier helemaal achter! Helaas kunnen we ee niet zijn want we zitten in het buitenland. Maak je maar 'breed' namens ons |
|
| |
|
Gast |
#22016-09-14 12:44Tot mijn grote vreugde heb ik de berichten in AC gelezen waar melding wordt gemaakt van dassen en marters en dat die lieve beschermde dieren in ieder geval voor oponthoud gaan zorgen. Gerechtigheid !! groet francis th hazekamp |
|
| |
|
Gast |
#32016-09-14 16:17Ik ben absoluut tegen ontsluiting! Het aantal bomen dat wordt gekapt heeft gevolgen voor de wildstand! Amersfoort ligt in t centrum van Nederland en is daarmee ook n grens naar de randstad! Het is mijns inziens heel belangrijk deze grens voor de wildstand te laten bestaan. Een snelweg door dit gebied is hiervoor niet gewenst! |
|
| |
|
Gast |
#42016-09-14 19:26Nee geen westelijke ontsluitng! |
|
| |
|
Gast |
#52016-09-14 19:34Niet alleen de wijze vrouwenbuurt zal last hebben van fijn stof. Ook de nieuw te bouwen wijk de Soester Hof op het spoorwegen gebied. Alle sporters in Bokkeduinen en Birkhoven zullen nog meer overlast ondervinden van fijn stof, door het toenemende auto verkeer |
|
| |
|
Treebeard |
#6 Re:2016-09-22 15:07Stel je er niet te veel bij voor. Zie hier de nieuwe plannen van het huidige kabinet. Geen oponthoud meer door beschermde soorten dus. We nemen gewoon mitigerende maatregelen (of iets wat er voor door moet gaan) en de plannen kunnen gewoon doorgaan. Of de maatregelen effectief zijn, maakt verder niet uit. Als er maar gebouwd/geasfalteerd kan worden... |
|
| |
|
Teet |
#7 Re: Re:2016-09-27 09:56Dat zou erg zijn! In het stuk waar je link naar verwijst staat alleen dat het eenvoudiger en sneller moet gaan om vergunningen te krijgen, niet dat het makkelijker zou worden of dat bedreigde diersoorten niet meer mee tellen. Ik hoop van ganser harte dat er niet zo maar gebouwd/geasfalteerd kan worden. |
|
| |
|
Gast |
#82018-03-18 18:16Speciaal gekeken op de stemwijzer welke partijen tegen zijn op dit slechte en dure plan. Laat ze dat geld maar aan sociale woningbouw en verbouwen en vernieuwen vh stadhuis besteden. |
|
| |
|
Gast |
#92018-03-19 12:42Ik neem aan dat de datum 20 maart is? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.