Stilteruimte / Meditation room Haagse Hogeschool
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: violent
Stilteruimte
Een stilteruimte binnen de hhs, zal een mooi initatief om studenten de mogelijkheid te geven om hun god te gedenken of om tot rust te komen. De ruimte zal tevens een ruimte zijn waar je rustig kunt nadenken.
ga gauw
doe die hoelieboelie zooi lekker thuus man. die religies zorgen allen maar voor problemen. ben wel eerder wat van die jurken tegenkomen in het traphuus, echt een fijn gevoel krijg je er niet van wetende dat dat bij je op school zit
super ..............................................
.............. .................. ..............................
Wereldburgerschap, innovatie, reflectie, bezinning, focus houden...en nog geen stilteruimte? HHS, ga met de tijd en de behoeftes van de bezoekers mee!!
Reason for the removal: Violent
Ik ben voor een stilteruimte, maar los gekoppeld van religies. Dus geen aankleding en afbeeldingen die verwijzen naar religie.
Gewoon een rustgevende ruimte waar iedereen op zijn manier "stil" kan zijn!
Vrijheid van religie toch? daar valt ook de vrijheid om een gebed te verrichten onder! Als student aan de hogeschool en als moslim zijnde vind ik het belangrijk om mijn gebed te kunnen verichten.
Re: ga gauw
bang voor stukje kleding? Schei toch uit. Ze zijn niemand tot last toch
Stilteruimte
Een stilteruimte biedt de mogelijkheid aan ieder leerling om tot rust te kunnen komen door te gaan medeteren, bidden en/of op een rustige wijze met zijn werkzaamheden bezig te kunnen zijn.
Hogeschool Inholland die zich in Rotterdam-Zuid bevindt heeft dit al een paar jaartjes en er wordt er zeker goed gebruik van gemaakt.
Het biedt toegankelijkheid voor iedereen. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen religies, ras, nationaliteit etc.
Ik zie dus niet alleen moslims in de stilteruimte, maar ook atheïsten en andere religies.
Een stilteruimte zou zich op elke school moeten bevinden.
Ik zou graag een masturbatieruimte willen hebben, zodat ik op gezette tijden en bij uitgevallen lesuren mijn dag vol kan fappen. Moet gewoon kunnen in een samenleving zoals we die nu hebben.
| This discussion has been closed. |