Stilteruimte / Meditation room Haagse Hogeschool
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik vind t belangerijk dat je je geloof kan uitoefenen waar en wanneer je wilt en dat daar de mogelijkheid en de plek voor wordt mogelijk gemaakt,vooral op scholen waar je de hele dag aanwezig
Wettelijk gezien heb je godsdienstvrijheid, dus begrijp ik niet waarom er geen bezinningsruimte is waar iedereen kan bidden, mediteren en tot rust komen. Leerlingen hebben hier nood aan, dus pedagogisch gezien zou de school hier voor moeten openstaan. Ik hoop dat die zo snel mogelijk verwezelijkt kan worden.
Elke mens is een 'engel' met één vleugel alleen als we elkander omhelzen kunnen we vliegen en ons doelen bereiken.
Met vriendelijke groet,
Hakima Benhaddou
Het is jammer dat de school hieraan niet mee wil werken, ondanks dat er talloze ruimtes zijn waarbij er zeker plaats is voor een rustrruimte,, universiteiten en andere hogescholen zoals(rotterdam hogeschool) en het vrije universiteit van amsterdam hebben dir ook, ook heeft hogeschool amsterdam een gebedsruimte(stilleruimte) waar kristelijk, joodse, Islamitische etc studenten rustig kunnen praktiseren,, ik als student van het haagsehogeschool vind het fijn als er een stilleruimte komt
Tja
Bidden doe je thuis. Geloof is prive. Het is wenselijk dat de school seculier is en blijft. Aan de initiatiefnemers: het is niet verstandig petities te beginnen die precies illustreren wat Wilders al jaren beweert, want - zie de comments - die is vooral een verzoek van moslims. Alle geloven zijn gelijk: ze horen allemaal in de prive-omgeving thuis. Niet op school. Eis geen aparte behandeling voor jezelf.
| This discussion has been closed. |
Wat ik nog schandaliger vind is dat je word weg gestuurd om je plicht als Moslim te voldoen !!
Zelfs in de Nachtopvang is er een gebedsruimte en die draait volledig op vrijwilligers.
Schaam je als school zijnde, dat je dit als voorbeeld wilt stellen voor je leerlingen.