Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hij is degene die moet vertrekken.
Hier wordt ik nou niet goed van en deze man mag ook per direct ontslagen worden, want dit gaat ten koste van gewone burger, waarvoor dit orgaan moet optreden tegen de overheid.
Dullaert doet zijn werk en moet daarom weg. Omgekeerde wereld. #2
We leven in de tijd van de participatie samenleving. Dat staat voor schoffering van rechten van de zwakken in de samenleving door de liberale Haagse kliek. In deze tijd horen de rechten van de kinderen thuis in de beste handen. Dat is Marc Dullaert. Geef ze daar in Den Haag nog lang jeuk!
Re:
In Nieuwsuur werd voor mij volstrekt duidelijk, dat "Onze nationale ombudsman" alleen maar bang is
om overspeeld te worden door Dullaert. De gebleken kwaliteiten van de kinderombudsman , die Van Zutphen
zelf erkent, spelen geen rol. Wie stopt deze man
met een opgeblazen ego?
Zojuist geprobeerd via de site van de nationale ombudsman een klacht in te dienen over de nationale ombudsman. Je krijgt dan zo'n dichtgetimmerd formulier voor je neus met standaard antwoordmogelijkheden.
1e vraag: over welke instantie gaat uw klacht? "de nationale ombudsman" stond in de keuzelijst. Hoopvol heb ik het hele formulier verder ingevuld en verzonden.
Wat schets mijn verbazing: de aanvraag is mislukt met als reden: "de nationale ombudsman wordt niet herkend als overheidsinstantie"!
Wat waardeloos. Ik had al geen vertrouwen meer in de nationale ombudsman en nu helemaal niet meer. Wel de sugestie wekken bij de eerste vraag en dan aan het eind je klacht niet aannemen!
Bij wie kunnen wij dan wel een klacht indienen over de nationale ombudsman?
| This discussion has been closed. |