Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook nu in in het programma Nieuwsuur weer GEEN antwoord.
Zwakke antwoorden van dhr. Van Zutphen !!
De tweede kamer moet hem alsnog benoemen.
Re:
Geheel mee eens ! Shame on Van Zutphen en al die politieke partijen die zich achter hem verschuiken !! Dit kunnen wij toch niet laten lopen?! De geloofwaardigheid van de integriteit van politici is hiermee in 1 klap weg.
Vanavond de nationale ombudsman op TV gezien. Hij heeft mij niet kunnen overtuigen dat hij zijn besluit op rationele gronden heeft genomen. Geen enkel goed argument, alleen verwijzen naar de weinig steekhoudende regels. Met de toepassing van weinig steekhoudende regels worden burgers geconfronteerd en gaan dan uiteindelijk naar de nationale ombudsman.
Met zo'n instelling twijfel ik zeer aan zijn competentie om "De Nationale Ombudsman" te zijn.
Als er een petitie komt "wegmetdenationaleombudsman" zal ik die direct ondertekenen.
Dit is in mijn 71 jarig leven de eerste keer dat ik ergens op reageer
Als de Nationale Ombudsman vragen van het NOS-Jeugdjournaal (woensdag) niet wil beantwoorden terwijl hij de Kinderombudsman geen verlenging van zijn contract gunt, dan is Van Zutphen NIET GESCHIKT als ombudsman. Dan moet HIJ het veld ruimen, niet Marc Dullaert.
Zijn uitleg in Nieuwsuur donderdagavond slaat ook nergens op. Van Zutphen is gewoon NIET GESCHIKT.
| This discussion has been closed. |
Er klopt niets van de de wijze hoe hij er uit wordt gewerkt.!!!