Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Nationale Ombudsman Van Zutphen wil de goed functionerende Kinderombudsman ontslaan. Hij weigert zijn motieven daarvoor kenbaar te maken. Hij betracht geen openheid van zaken. Hij vertoont zelf het gedrag van een overheidsfunctionaris dat hij, uit hoofde van zijn functie als Nationale Ombudsman, aan de kaak behoort te stellen. Daar hebben we een woord voor: Corruptie.
Ik werk bij het Centrum Jeugd en Gezin te Dalfsen, en ben op de hoogte wat DHR Dulleart voor pleit tav kinderen.
Hij is kritisch en goed op de hoogte welke problemen er zijn rondom kinderen.
Ik vind het schandalig dat er geen reden wordt verteld wat de reden is van zijn ontslag.
Diegene die hem de laan uitstuurt heeft waarschijnlijk een zeer groot ego met andere woorden een narcist
Ik begrijp niets van het schimmige gedoe. Ik ervaar Dullaert als een bevlogen, gedreven Kinderombudsman die heel goed werk doet. Dus ben erg benieuwd wat de drijfveren van de Ombudsman zijn.
Re: Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
#4674: - Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
Ja, laten wij het voorbeeld van dhr. Van Zutphen volgen en ook die motie van wantrouwen tegen hemzelf ondertekenen, met als motto: "Wie een kuil graaft voor een ander..." Onderteken de petitie: "Deze ombudsman is ongeschikt" (Dat gaat dus over dhr. Van Zutphen naar aanleiding van diens handelwijze.)
Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman!
| This discussion has been closed. |
Elies Backus