Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik wil geen waardeoordeel uitspreken over de nationale ombudsman de heer van Zutphen en de argumenten die hij wellicht heeft om de heer Dullaert op non actief te zetten.
Hetgeen mij hier van het hart moet is dat het spreekwoord nieuwe bezems vegen schoon hier kennelijk van toepassing is. Nieuwe bezems beginnen vaak met een reorganisatie op touw te zetten om zodoende al te bekende figuren die sterk zijn in hun optreden het veld gedwongen te laten ruimen, wellicht om hun eigen bestwil en de bestwil van de politiek.
Heel vaak omdat zij een sta in de weg zijn voor diegene die de toutjes strak in handen willen hebben.
Mark Dullaert is niet voor niks een man met internationale statuur. Komt het de politiek soms beter uit om op deze plaats iemand te hebben zitten die van mindere statuur is.
Mark Dullaert verdient een standbeeld in plaats van afgedankt te worden.
Indien dhr. van Zutphen daar problemen mee heeft ligt het vooral bij hem te aanvaarden dat andere mensen anders doen en zijn hetgeen niet wil zeggen
dat daardoor de kwaliteit van werken minder is dan dhr. van Zutphen suggereert met het ontslag.
Te lastig voor Van Zutphen misschien?
Kinderen worden kind van de rekening.
Veel succes!!
Ook onze toekomst!!!
(Betrokken, Sociaal, gedreven en met de juiste liefdevolle emoties, precies op de juiste plek.)
Wie en wat goed is, moet je koesteren en met je handen vanaf blijven!
Hulde voor Mark!
Gr Alfred Hoogland.
Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven
Van Zutphen wil 'zijn eigen team samenstellen', wat een goedkope management prietpraat!
Tevens word ik wat huiverig over de wijze waarop Marc Dullaert aan de kant wordt geschoven.
Neem aan dat de nieuwe baas zijn eigen volgelingen wil installeren en dat is heel erg verkeerd en draagt niet bij aan een optimale uitvoering van de inhoudelijke taken.
| This discussion has been closed. |