Laat Eustache blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Eustache blijven.
|
Gast |
#12014-09-28 07:53Waar is de "dienst vreemdelingen zaken" eigenlijk mee bezig!! Aub volg jullie hart en verstand en denk niet alleen om punten te halen. Dit kunnen jullie niet maken een onschuldig kind wegrukken uit zijn omgeving en familie. Nu begrijp ik waarom jullie cijfers gedaald zijn. Jullie sturen onschuldige kinderen het land uit. Please doe dit niet. |
|
| |
|
Gast |
#22014-09-28 16:28Als je geen miljoenen bezit die je niet wil laten belasten in je eigen land dan ben je hier niet welkom . |
|
| |
|
Gast |
#32014-09-28 16:39degoutante staat doet zijn werk weer eens op de slechte manier |
|
| |
|
Gast |
#42014-09-29 15:02Iedereen moet dit tekenen!!!! |
|
| |
|
Gast |
#52014-09-30 12:27Als mensen de moeite doen om onze taal te leren, te werken, te integreren in "onze" samenleving, mag het woord "samenleving" dan ook ten volle zijn betekenis waarmaken?Laat mensen die hun "roots" hebben moeten achterlaten de kans om bij ons, door te tonen wat ze waard zijn,terug een zekere basis, waar ze kunnen op bouwen. |
|
| |
|
Gast |
#62014-09-30 21:02Het is een schande wat onze regering doet ! Maar ja, harD oven harT zeker ? Als de begroting maar in evenwicht is ! Het is onmenselijk, hoe er met uitgeprocedeerde vluchteingen omgesprongen wordt. Teken mee deze petitie !!! Chrs Bens |
|
| |
|
Gast |
#72014-10-01 11:17Zonder papieren houdt een mens op te bestaan! In welke wereld leven wij?! |
|
| |
|
Gast |
#82014-10-01 20:43Verkwisting van talenten is dit in plaats van besparing.Mensen die werkten en bijdroegen aan onze maatschappij, kinderen in wier opvoeding is geïnvesteerd, terugsturen, is puur geldverkwisting. Dirk Vandenberghe |
|
| |
|
Gast |
#92014-10-02 15:59Op onze steun voor zo'n positieve actie mag je altijd rekenen! MJ en Paul Verhamme |
|
| |
|
Gast |
#102014-10-03 06:28Waar halen wij het recht en de pretentie om mensen, op zoek naar een beter leven, te weigeren binnen onze landsgrenzen ? Zijn wij Vlamingen vergeten hoeveel van onze voorvaderen hun geluk gingen beproeven in Amerika en Canada ? Migratie is van alle tijden . Iedereen is van de wereld, en de wereld is van IEDEREEN ! Herwig |
|
| |
|
Gast |
#112014-10-03 07:13Twee jaar geleden hadden we hetzelfde voor met de gebroeders Bajraktari in Edugo in Oostakker. Die jongens zitten dus al bijna 2 jaar terug in een toekomstloos gat in Albanië |
|
| |
|
Gast |
#122014-10-06 07:42dit is onmensbaar van de staat ze kunnen hem niet wegnemen uit belgie |
|
| |
|
Gast |
#132014-10-07 07:48Steun aan moeder aarde! |
|
| |
|
Gast |
#142015-03-04 14:37Eustache moet blijven!!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.