KU MIL AMOR 4 LOVERS
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie KU MIL AMOR 4 LOVERS.
|
Gast |
#12013-10-28 16:33Met Lovers proef je de heerlijkheid van de Antillen, maar dan in je mond. |
|
| |
|
Gast |
#22013-10-28 16:36Lovers is superlekker, vooral de shakes. De hele wereld moet hiermee kennismaken. Ik zou ze zeker kopen in Nederland, tenzij ren half pakje meer dan € 2,00 kost. |
|
| |
|
Gast |
#32013-10-28 19:37Lovers is echt lekker ik hoop dat mensen hier in Nederland |
|
| |
|
Gast |
#42013-10-29 05:51Als lovers naar ned komt, drink dr mens geen wiki meer |
|
| |
|
Gast |
#5 Re:2013-10-29 12:43Mooi omschreven! Het gevoel mag heel Nederland ervaren. Help je ons om zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen? We willen er meer dan 10.000. Samen gaat het lukken:)
Met warme groeten,
KU MIL AMOR |
|
| |
|
Gast |
#6 Re:2013-10-29 12:45Goede tip over de prijs. Met warme groeten,
KU MIL AMOR |
|
| |
|
Gast |
#72013-10-29 16:41Ban pamiii!! We moss Loverss |
|
| |
|
Gast |
#82013-10-30 05:29als het meer dan 2 euro kost, laat het maar!!!! |
|
| |
|
Gast |
#92013-10-30 06:53Laat lovers Juice komen maar wel de echte!!! |
|
| |
|
Gast |
#102013-10-30 07:33If I can't bring myself to Curaçao to drink me some Lovers, Might as well help to get the good stuff over here! ♡ Lovers |
|
| |
|
Gast |
#112013-10-30 10:44Vindt het allemaal best |
|
| |
|
Gast |
#122013-10-30 10:45Lovers is superlekker, vooral de shakes. De hele wereld moet hiermee kennismaken. Ik zou ze zeker kopen in Nederland, tenzij ren half pakje meer dan € 2,00 kost. |
|
| |
|
Gast |
#132013-10-30 12:18Ik vind het idee om Lovers hier te importeren geweldig. Ik vind Lovers ook hartstikke lekker! |
|
| |
|
Gast |
#142013-10-30 12:44Lekker breng ze maar naar Nederland is heerlijk |
|
| |
|
Gast |
#152013-10-30 18:26i miss my lovers pls pls pls bring here (Nederland) |
|
| |
|
Geselle |
#162013-10-30 20:04I looooove Lovers' lemonade also! |
|
| |
|
Gast |
#172013-10-31 07:32balelapena un LOVERS ICE CREAM PARLOUR NA EINDHOVEN/ HOLLAND. LO TA MI DESEO DI TRAHA BEK DEN LOVERS. |
|
| |
|
Gast |
#182013-10-31 22:50Was 1 van de werknemers die er bij was met het overnamen van super naar LOVERS had 6 jaar met plezier gewerkt |
|
| |
|
Gast |
#192013-11-01 07:02great oportunity |
|
| |
|
Gast |
#202013-11-05 21:18Breng Lovers naar Nederland! |
|
| |
|
Gast |
#212013-11-06 13:41gedaan |
|
| |
|
Gast |
#222013-12-24 04:01Ook de frozen-yug variant! |
|
| |
|
Gast |
#232014-01-16 19:30ja lekker kom maar naar duitsland |
|
| |
|
Gast |
#242014-04-14 20:36Dit moet in NL komen |
|
| |
|
Gast |
#252015-10-04 16:58I love Lovers |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.