Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Heel simpel , er is geen plaats meer . Onze eigen mensen gaan nu maar eens voor . Help eerst de armoede maar eens in ons eigen dorp . De gemeente heeft dat al niet op een rijtje . Maar als asielzoeker krijg je van alles .
Wij willen ons Kattuk niet weggeven omdat zij sneller voortplanten dan wij....
1) Als je een onzin 'argument' gebruikt, dan wordt de rest van je betoog ook direct als onzin bestempeld.
2) Ik vermoed dat het verschil tussen asielzoeker uit economisch oogpunt en vluchteling omdat je gezin aan puin wordt geschoten niet helemaal duidelijk is.
AZC weg ermee!
Ik woon vlak bij het AZC en werk daar ook al een paar jaar in de buurt.Hoeveel Asielzoekers ik erbij heb zien komen de afgelopen tijd is bizar.Ze lopen breed uit over fietspaden zonder opzij te gaan voor het verkeer (levensgevaarlijk).Ook bedelen ze om peuken of geld en als je laat blijken dat je ze niets wilt geven dan schelden ze je uit.Als dit zo door gaat dan gaat het echt flink de mist in.
P.s. verwacht meer acties (want ik heb er niet veel hoop op dat de gemeente zich iets van ons zal aantrekken).
Komt allen 15 Oktober en laat horen dat u het er niet mee eens bent.Dit doen we uiteraard om Katwijk (en Nederland) veilig te houden.
Denk eerst aan je eigen volk!
This comment has been removed by the person who wrote it.
lekker weg met die lui!
| This discussion has been closed. |