Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Eerst de feiten
Voor wie zijn mening op feiten wil baseren: hier is de uitspraak te vinden.
Is dat het nl rechtssysteem van geen meter klopt hoe wil en kan een agent zijn taken uit voeren als die zich zelf of collegas niet kan en mag beschermen en vooral zich zelf niet mag verdedigen als die zich bedreigt voelt we moeten dankbaar zijn voor hun werk
Die agent heeft meer mee gemaakt dan menig mens zich kan voorstellen door de mensen van de speciale eenheid zijn veel goeie goeie daden vericht kijk eens na ze achter grond wat i mee gemaakt heeft en geef deze man en zijn collegas een lintje voor hun inzet en alles
Deze man hoort niet achter tralies.
Hoelang moet je wachten met schieten , als je overhoop gereden bent is het te laat. Laat die rechter zelf eens in zo'n situatie komen. Respect voor deze agent en zijn collega,s
Re:
Ik neem aan dat je hiermee de vakonbekwame rechter bedoelt die dit soort vonnis durft uit te spreken, ik ben het helemaal met je eens gelijk uit zijn ambt ontheffen. Als wie dan ook zijn werk op een dergelijk blunder durft te maken wordt hij of zij gelijk op straat gezet.
Er wordt in het vonnis gesproken over slachtoffer, welk slachtoffer? in de auto zaten criminelen en die kunnen nooit slachtoffer zijn, integendeel zij maken slachtoffers.
In dit verhaal is er maar een slachtoffer en dat is de politieagent!!!!
Dit is gewoon de omgedraaide wereld, crimineel gaat steeds vaker vrijuit en de agent wordt steeds vaker bestraft.
Moet de agent dan in het vervolg maar schriftelijk aanvragen of hij een crimineel mag aanhouden(wel in 5 voud.)
Vraag me af of de rechter niet crimineel is
Re:
ik persoonlijk vind, als je een bijrijder doodschiet, daar komt geen auto door tot stilstand. punt twee vind ik, dat je als politieagent geen helder ziende bent. je kunt niet weten, of de bijrijder het er mee eens is met deze ram kraak. verder vind ik gewoon dat deze agent op zijn fouten had moeten worden gewezen, en voor een maand geroyeerd had moeten worden, en dan verder zijn taak had mogen opnemen. gevangenis straf gaat wel heel ver. mijn mening.
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |