Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geert Wilders doet niet anders. Hele groepen mensen ernstig schofferen, vervolgens zijn handen in quasi onschuld wassen en dan verongelijkt roepen dat iedereen eropuit is om de PVV te 'bashen' als er commentaar komt.
Hoe is het mogelijk dat anno 2014 daar nog hele volksstammen achteraan lopen? Wordt eindelijk wakker, Nederland! Heeft de geschiedenis ons dan werkelijk helemaal niets geleerd? Open uw ogen, spuug die nep-blonde roeptoeter uit als bitter gal en kom met twee benen in de werkelijkheid staan!
Re:
#1299: Ismael van Tongeren MDL-Holland -
Ja! Oordeel niet over een ander, respecteer elkaar, maakt niet uit of het een hoofdoek draagt, potloodventer of pedo is!!
Mensen moeten elkaar als gelijke beschouwen, of je nou slachtoffer bent of de dader, het geeft niet! JE BENT GELIJK!!!
Enkel god mag oordelen over goede en slechte daden van mensen, daarom moeten wij elkaar als gelijken beschouwen!!!
Oordeel niet iemand op zijn verleden, of strafbare feiten! Doe het niet!
Ik krijg kippenvel als ik Wilders hoor en in mijn gedachten iedere keer als hij de woorden Marokkanen, Islamiet, allochtonen enz. uitspreekt ik deze vervang door "Joden". Is Hitler niet ook zo begonnen? Niet te geloven dat deze man aanhangers heeft.
BTW.. ik ben een 58 jarige Nederlandse vrouw. Ik zelf heb jaren in Spanje gewoond en ben benieuwd hoe Nederlanders zouden reageren als iemand in de Spaanse regering vond dat alle Nederlanders die niet in Spanje geboren waren het land uit moesten en dat er vooral geen nieuwe mogen bijkomen. Dit is toch te gek voor woorden deze man.
Ik heb deze petitie wel ondertekend omdat ik hoop heb welke vermoedelijk teleurstelling teweeg brengt :(
Re: dit kan niet! Hoezeer ik Wilders ook verafschuw, dit is aanzetten tot moord en dat kan niet.
Re: dit kan niet! Hoezeer ik Wilders ook verafschuw, dit is aanzetten tot moord en dat kan niet.
Wellicht gaat het iets te ver om Wilders met Hitler te vergelijken.Maar toch zie ik overeenkomsten in wat er tijdens de cisisjaren 30 en tijdens onze economische crisis jaren word verkondigd.
Erik van Kempen
Re:
Wat een volledig kansloze opmerking. Totaal geen besef van normen en waarden. De samenleving heeft geen baat bij mensen zoals jou.
Laat het ALGEMEEN MENSELIJKE altijd overwinnen...
in je hart.
| This discussion has been closed. |