IK BEN VOOR #1FNV
Neem contact op met de schrijver van de petitie
1 FNV moet er zijn om beter te kunnen onderhandelen, en om een vuist te kunnen maken tegen werkgevers welke de regels niet zo nouw nemen. Samen sterk.
1 FNV betekend meer slagkracht, een vuist kunnen maken indien nodig naar werkgevers die de regels maar een beetje aan hun laars lappen, samen sterk, samen 1 FNV.
Een vertegenwoordiging voor alle werknemers
Eén FNV moet alleen nog maar het begin zijn!! Hierna moet er het doel worden gesteld om, onafhankelijk van sector of levensovertuiging, tot één vakbond voor alle werknemers te komen.
gaan .Straks zijn de werkende een onderklasse.Wees toch eensgezind mensen en versterk de vakbeweging.Het is heel hard nodig.
Ben seniorlid al meer dan 60 jaar.
Goed gedaan FNV
1FNV=meer macht.
Geef de Jonger een Kans
ik 60j met 16 begonnen met werken 51jaar gewerkt dat betekent 67jaar student leren tot 26jaar plus 51j werken dat betekent 77j door werken wow
Vele miljarden naar kloten geholpen Oorlog spelen mee doen NL kost miljarden pensioen verduister miljarden. Bank geholpen kost miljarden wie moet dat betalen Wij eikels door werken 67 Deze Regering zij DIBIELEN jonger tot 70 j door laten werken De nieuwe lid staten E.U kost weer miljarden buitenlanders mogen weer binnen komen van 6000 per maand naar 12000 over 10 jaar meer buiten Landers dan Nederlanders wat gaat dit weer kosten stelletje GEKKEN RAND DIBIELEN deze Hele Regering ophoepel Van Rutte tot braaf Samson. Dan praten nog niet over zwart geld wit maken of Wethouders die niet deugen ik zal geen naam noemen jullie weten wel wie ik bedoel. Ik ben SW medewerker zelf wij moeten nog door gaan tot 67 vergeet de WAO of WAJONG of UITKERING gerechtig kost ook nog Miljarden zitten ook thuis Ik heb genoeg van deze Regering Er moet een op staan.En zeggen zo is wel genoeg geweest EERLIJK VERDELEN met alles. Zie KLOTEN ziekenFONS CZ werd vroeger betaald door werkgever deel en werknemer veel goed koper soms krijg reken waar van ? Je moet heel veel premie betalen eigenbijdragen 360 geen rechten over medicijnen geen Rechten welke ziekenhuis geen rechten welke behandeling. Zie de Bon door verkeerd geparkeerd 3x meer betalen dan 5j terug knetter gek kassa staat kas vullen Jongens !!! smeerlappen deugnieten geld zuiger dat je iets fout doet of begaat oke Maar meteen overdrijven met geld nee dat gaat echt te ver is Foute Boel
M.V.G
T.Hebing
| This discussion has been closed. |