Goedkope zorgverzekering voor elke Nederlander
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er zitten veel dingen in het basispakket die daar niet thuis horen, dat moet echt anders. Bijv. Zwangerschap. Als single man zal ik echt niet zwanger worden denk ik en toch betaal ik ervoor.
Ik wil zelf bepalen wat ik allemaal verzekerd wil hebben. Een keuzepakket (voor elke vorm van zorg) is dus de juiste optie
ik verlang dat we minder ziekenfonds gaan betaal
het is veelste hoog
dat je niet eens meer naar dokter durft
en dat de andere partj wel minder betaalt vind dat iedreen gelijk rechten heeft
De maandelijkse zorgpremie
Dan de maandelijkse procenten welke van je inkomen afgaan ( worden bij werkende wel, maar gepensioneerde niet vergoed.
Eigen Risico ² 360,-
En dan nog de kosten welke helemaal niet meer worden vergoed.
De indroctinatie van de Zieke kosten
verzekering!!!!
Ik vraag mij maandelijks af ,Waar betaal Ik voor als het te duur is om gebruik van te maken !Dus voor mij is dit zrg verzekerings systeem hier WAARDELOOS!
Raymond.
Het is een GROTE schande dat we met z'n allen zoveel betalen terwijl er VOEDSELBANKEN zijn, om je KAPOT te schamen en dan doodleuk 11 MILJARD weer uit te geven en dat de gemeentes fors moeten bezuinigen.
GADVER de gadver met dit KABINET die schaamteloos doorgaat met graai en verkrachting van NEDERLAND.
Nederland wordt eens wakker...
Het ergste wat ik zie is dat we allemaal kijken naar ons zelf.
Zo lang je het goed hebt kijk je neer op mensen die net niet rond kunnen komen.
Owee als je het zelf even goed slecht hebt, dan ben je zielig opeens.
1) Accijns moeten omlaag of zelfs weg
2) BTW moet om laag naar 17%
3) Belastingen moeten omlaag met 30% tot 60%
4) Burgers moeten meer rechten krijgen / meer zeggenschap over Nederland
5) kleine overtredingen moeten met waarschuwing afgedaan worden
6) Nederland moet uit de EU of de EU moet alleen de dingen doen zoals bedoeld en niet het GELD beheren/verkwanselen
7) Burger privacy moet terug
8) Roverheid moet opletten waar het geld blijft van de Burgers en dus niet bestelen van de Burgers
9) Overheid instellingen (ook Zorg instellingen/verzekeraars) moeten hun salarissen aanpassen naar normaal Salaris en kortom 70% eraf van wat zij nu al krijgen
10) Rutte moet een schoonmaak baantje hebben om te voelen wat werken is en dus aftreden
11) Samsom moet rondje aarde krijgen om te zien dat er meer is dan alleen Geld afpakken
12) Brandstof prijzen moeten naar beneden met 50%
Och, dan komt Nederland niet meer rond? Nou, dat valt wel mee hoor!!
De ene z'n Brood is de ander zijn dood..
heb van mijn 13 de jaar gewerkt. en nu oogsten vergeet het maar kinderen van na de oorlog 40/45.
Over discriminatie gesproken, wij Nederlanders worden tegenwoordig gediscrimineerd.
| This discussion has been closed. |