Geen particulier vuurwerk meer!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
het is een hoop lawaai en voor velen weinig lol.
Ik hoop dat de regering wel haar verantwoordelijkheid durft te nemen door een algemeen verbod op vuurwerk in te stellen.
wij zouden het zeer op prijs stellen als de gemeente dit vuurwerk zou afsteken, de kosten daar van zullen ruim gedekt worden door het besparen van de schade die elk jaar geleden wordt ..en het niet hoeven binnen halen van allerlei straat meubilair .zoals papier /plastic honden poep zaKjes automaten,enz. Waarom moeten zoveel mensen hierdoor tegen de tijd van de jaarwisseling opzien. A U B .OVERHEID DOE NU EINDELIJK IETS AAN DEZE OVERLAST.
De Fam A.Noort.
Het begint langzamerhand terroristische aanslagen te worden.
Wie herstelt de gewonden, braden op veel plaatsen.
Hopenljk komt het gezonde verstand bovendrijven!
Heel veel succes!
Teveel overlast met name voor dieren.
Ik ben voor om.op verschillende openbare plaatsen in Nederland mooi siervuurwerk professioneel afgestoken kan worden. Zo blijft de traditie toch bestaan.!
Vuurwerk nee
Niet meer van deze tijd. Geeft alleen maar overlast en irritatie voor mens en dier
Maak er een mooi spectakel van op èèn plek in ieder dorp of stad...goed voor de gemeenschapszin en veilig. Twee vliegen in èèn klap. Kijk naar NY, daar gebeurt niets spectaculairs maar het samenzijn van mensen, samen proosten is al een groot feest.
En daar gaat het toch om ? Samen het nieuwe jaar inluiden in plaats van ieder op zich en God voor ons allen.
Veel mensen kunnen niet tegen het geluid, en net schoot er nog een vogel weg toen er weer knalvuurwerk afging. Maak er een gezamenlijke happening van, scheelt tevens veel geld...stel dat dat als argumentatie nodig is.
Is toch veel mooier als gemeentes het op een veilige plaats doen en horeca mee laten werken dan is er in de binnenstad geen over last en alle mensen en dieren hebben rust.
Snap niets van deze regering overal bemoeien ze zich mee. Leggen ons hun wil op ongevraagd. Maar als we ze echt nodig hebben laten ze ons met lege handen staan. Zoals met vuurwerk. Mensen schieten miljoenen in de lucht regering blijft maar bezuinigen op gezondheidszorg. Laat de regering hierop een drie dubbele belasting heffen op particuliere verkoop. En dit geld bijleggen naar de Zorg. Mes snijt aan tweekanten minder ziekenhuis opnames betreffende vuurwerk ongelukken en weer een melkkoe voor de staat.
Omdat er buren zijn die het vuurwerk ook in de achter tuin laten knallen. Dat is de enige plek waar ik mijn dieren nog kan uitlaten tijdens deze dagen. En dan heb je zulke fijne buren die dat dan ook nog voor je proberen te verzieken.
| This discussion has been closed. |