Geen doorgang landbouwvoertuigen in Heulebrug
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen doorgang landbouwvoertuigen in Heulebrug.
|
Gast |
#12012-07-10 18:09safety first,geen doorgang voor landbouwvoertuigen |
|
| |
|
Gast |
#2 Re:2012-07-10 19:12Inderdaad. Andere oplossingen zijn zeker mogelijk, maar die zullen wat meer moeite (en misschien geld) kosten. |
|
| |
|
Gast |
#32012-07-11 00:57Denk op de eerste plaats aan de kinderen |
|
| |
|
Gast |
#42012-07-11 09:57Goed initiatief van een (kleine) gemeenschap tegen een niet gehouden woord van een politieker, een schepen. Zijn dat dan allemaal leugens ? Is dat representatief voor gans het college ? |
|
| |
|
Gast |
#5 Re: Re:2012-07-11 22:07lippens zal wel betalen. stel je voor boerenstront in knokke |
|
| |
|
lippens moet weg |
#62012-07-11 22:10 HET WORDT TIJD DAT GEMMENTEBELANGEN HET VELD RUIMT VOOR N-VA. |
|
| |
|
Gast |
#7 Re:2012-07-12 12:02afrekening op 14 oktober |
|
| |
|
Gast |
#82012-07-13 11:00Geachte, Zeer kindonvriendelijke beslissing. Wie hier aan de basis van ligt weet blijkbaar niet hoe gevaarlijk het is voor omwonenden en zeker voor kinderen hel gevaarlijke situatie. Dit is een totale verkeerde inzicht. Opa van 2 klein kinderen wonende in Heulebrug Thouet Aimé |
|
| |
|
Gast |
#92012-07-13 17:44..... |
|
| |
|
Gast |
#102012-07-18 14:00Dat mag niet gebeuren! Het is veel te gevaarlijk voor de spelende kinderen in de omgeving. |
|
| |
|
Gast |
#112012-07-19 00:30Ik sta achter de buurtbewoners! |
|
| |
|
Gast |
#122012-07-19 09:43laat een rustige buurt RUSTIG blijven |
|
| |
|
Gast |
#132012-07-19 11:01Hopelijk heeft deze petitie succes!!! |
|
| |
|
#OneFour |
#142012-07-19 15:18Is deze weg een kortere route op weg naar de golfclub misschien? |
|
| |
|
Lappesepappe |
#152012-07-19 15:25officieel: De landbouwvoertuigen zijn breder en groter dan vroeger; daarom zal er een doorsteek komen van de Isabellastraat naar Zandstrook. ????? nadenkertje (na plaatsbezoek): Het kan toch niet dat een landbouwvoertuig, té groot voor de Heistlaan, de bocht kan nemen vanuit de Isabellastraat richting Zandstrook. STEL: een landbouwer kan in de toekomst z'n land (duur) verkavelen. Maar een doorgang naar de Heistlaan kan en mag niet. Dus via Zandstrook. |
|
| |
|
gast |
#162012-07-20 22:28volgens de krant gaat het om een weg die langs heulebrugge zou lopen en niet erdoor. het gaat trouwens in totaal om 5 tractors van landbouwers die zouden passeren en het gaat al helemaal niet over die grote loebassen maar de gewone standaard tractor dus vind ik het een schande dat de SNOBS van heulebrugge zo reageren! Zo'n uitspraken verwacht ik van 2de bewonders uit het Zoute maar niet van knokke-heistenaars! jullie mogen allemaal gerust een klein beetje verdraagzamer zijn! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.