Feskens moet bij Willem II blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik ga al 45 jaar naar willem II MET VEEL PLEZIER MAAR VANAF NU GA IK NIET MEER , ik hoop dat dit meer tilburgers gaan doen dit alles is te gek voor woorden
wordt het hart uit onze club gerukt.
mee eens!! laat de heer feskens als hoofd trainer het maar eens proberen,hij als een echte willemi:
Zo ook nu weer moet een echte clubman John Feskens (D'N Beitel) het veld ruimen. John was en is nog clubman van K.S. Broekhoven waar ikzelf nog bij de contract besprekingen heb gezeten, John was toen 16 jaar. Bestuur van Willem II laat uw trots nu eens uw gevoel worden en behoud een van de weinige Tilburgers met het hart op de goede plaats en een clubicoon in hart en nieren.
John Feskens moet blijven.!!!
Behoud een clubicoon en kom op uw beslissing terug.
John Feskens moet blijven.!!!
De Fes is gewoon gepiepeld net als dat in 2006 gebeurd is met Toine van Mierlo. Niks doen zolang hij een contract heeft (ontslaan kost geld), maar zodra dat geen obstakel meer is een stok zoeken om hem te slaan. Ook in dit geval een aanbieding doen waarvan 100% vast staat dat hij geweigerd zal worden. Hoe laag kan je vallen en wederom het bewijs dat er niet geleerd is van het verleden. Zal de huidige keeperstrainer dit kunstje ook geflikt worden, net zoals het Streppel al gelukt is om twee teammanagers en materiaalman op een onbeschofte wijze te lozen.
Re: De Fes
#14: Willem II supporter sinds 1985 - De Fes
Al bericht terug gehad?
Ik zou wachten met het ondernemen van eventuele acties, totdat John Feskens zelf het verhaal naar buiten brengt wat er precies gebeurd is. Ik denk dat veel mensen nog zullen opkijken als hij een boekje opendoet over de werkelijke reden dat hij buiten gezet is. Ik ben ervan overtuigd dat men de kop van Streppel dan niet meer zonodig wil verbouwen maar enkele andere mensen bij Willem II zich druk moeten gaan maken.
| This discussion has been closed. |
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!